M 1000 RR ΜΟΝΤΕΛΑ BMW

Η BMW M 1000 RR

RACING LIKE NO OTHER

Για όσους τους ορίζει και τους προκαλεί συνεχώς το πάθος τους. Για όσους δεν χαρίζουν ούτε ένα χιλιοστό και ούτε ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου: Η BMW M RR είναι το superbike με ομολογκασιόν για αγώνες. Τελειοποιήθηκε στην αεροδυναμική σήραγγα και εξελίχθηκε περαιτέρω στην πίστα. Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις και η χρήση ανθρακονημάτων αυξάνουν σημαντικά την τελική ταχύτητα κίνησης στα 314 km/h. Ο κινητήρας και τη ανάρτηση παραμένουν το ίδιο αποδοτικά και άμεσα. Η M RR αντιπροσωπεύει τις εξαιρετικές επιδόσεις και τη μοναδικότητα μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια. Όπως κάθε μοντέλο M.

Αλλά και εδώ υπάρχει μια αναβάθμιση: το BMW Motorrad Motorsport Race Support - κι αυτό τυπικό για τη σειρά #NeverStopChallenging.

Πορεία όπως στη σκιά του ανέμου

Η βελτιστοποιημένη μπροστινή και πλευρική επένδυση από ανθρακονήματα εξασφαλίζει μεγαλύτερη απόδοση και αύξηση της τελικής ταχύτητας κατά 8 km/h. Επιπλέον, η νέα αεροδυναμική αποφορτίζει τον οδηγό μειώνοντας την πίεση επαφής του ανέμου: για παρατεταμένη, γρήγορη, εστιασμένη οδήγηση. Τα ανασχεδιασμένα M Winglet από ανθρακονήματα αυξάνουν την πίεση επαφής του μπροστινού τροχού κατά έως και 6,3 kg - ακόμη και σε κεκλιμένη θέση. Και φροντίζουν για 22,6 kg Downforce στα 300 km/h: για μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε μεγαλύτερες κλίσεις και υψηλότερες ταχύτητες στις στροφές.

Αξιοποιήστε τον άνεμο

Σε συνεργασία με τους ειδικούς της BMW Motorsport, δημιουργήθηκαν τα M Brake Ducts και το προαιρετικό M Aero Wheel Cover. Τα M Brake Ducts είναι απευθείας ενσωματωμένα στα νέα φτερά του μπροστινού τροχού, τα οποία έχουν βελτιστοποιηθεί από την πλευρά τους για καλύτερο αερισμό των πιρουνιών και των δαγκανών φρένων. Τα M Brake Ducts που χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα σειράς παραγωγής μειώνουν τη θερμοκρασία στις δαγκάνες των φρένων. Τα καλύμματα M Aero Wheel Cover, τα οποία είναι επίσης κατασκευασμένα από διάφανα ανθρακονήματα, μειώνουν τους στροβιλισμούς στον μπροστινό τροχό και δημιουργούν τις πλήρεις δυνατότητες για μεγάλες ευθείες διαδρομές σε ταχύτητες άνω των 250 km/h.

Τα χιλιοστά κάνουν τη διαφορά – και στον κινητήρα

Το συγκρότημα κίνησης της M RR με μέγιστο αριθμό στροφών 15.100 σ.α.λ. έχει δοκιμαστεί με επιτυχία στο WSBK. Ένα επίπεδο επιδόσεων, στο οποίο απαιτείται εργασία με ακρίβεια χιλιοστών: Πλήρως επεξεργασμένα με CNC κανάλια εισαγωγής, ελαφριά, σφυρήλατα έμβολα 2 ελατηρίων με βελτιστοποιημένα ελατήρια εμβόλου για αισθητά μειωμένη κατανάλωση λιπαντικού, λεπτά και ελαφριά ζύγωθρα, βαλβίδες τιτανίου, βελτιστοποιημένοι εκκεντροφόροι και σε σύγκριση με τη S 1000 RR ελαφρύτερες κατά 340 g μπιέλες τιτανίου της Pankl για μειωμένη απόδοση τριβής αποτελούν μόνο μερικά από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά. Σε αυτά προστίθεται η τεχνολογία BMW ShiftCam που διαφοροποιεί τον χρονισμό των βαλβίδων και τη διαδρομή βαλβίδων, καθώς και ένα σύστημα εισαγωγής με μικρότερες χοάνες αναρρόφησης για βελτιστοποιημένη αλλαγή φορτίου στις υψηλές ταχύτητες. Και για την τέλεια εκκίνηση στη νίκη, ο συμπλέκτης με λειτουργία Antihopping δεν διαθέτει αυτοϋποβοήθηση.

Σαφής ανατροφοδότηση – όχι μόνο από τον διάδρομο των πιτ

Η καλύτερη δυνατή αίσθηση του μπροστινού και του πίσω τροχού, καθώς και εκπληκτική ακρίβεια στόχευσης: Η καρδιά της ανάρτησης είναι ένα πλαίσιο γέφυρας κατασκευασμένο από αλουμίνιο, συμπληρώνεται από ένα πιρούνι upside down και ένα κεντρικό γόνατο ανάρτησης με κινηματικό σύστημα Full Floater Pro για σαφώς αυξημένη απόδοση ανάρτησης. Με συνέπεια και χωρίς συμβιβασμούς στους καλύτερους χρόνους στην αγωνιστική λειτουργία, η ανάρτηση εντυπωσιάζει και τους τελειομανείς που κινούνται από την αδρεναλίνη στον επαρχιακό δρόμο.

Ανώτερη απόδοση – και θέμα νοοτροπίας

Η αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων με ακρίβεια χιλιοστού του δευτερολέπτου ξεχωρίζει τους πραγματικούς νικητές: Το Launch Control της M RR υποστηρίζει την τέλεια εκκίνηση στον αγώνα και το Pit-Lane-Limiter ξέρει πότε πρέπει να τιθασεύεται η ισχύς. Ο μηχανισμός υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων Pro φροντίζει για γρήγορες αλλαγές σχέσεων σε κάθε αλλαγή ταχυτήτων χωρίς τη ενεργοποίηση συμπλέκτη. Για την αγωνιστική λειτουργία αντιστρέφεται εύκολα το σχεδιάγραμμα αλλαγής ταχυτήτων. Επιπλέον, συνολικά 7 προγράμματα οδήγησης, δύο ρυθμιζόμενες χαρακτηριστικές καμπύλες γκαζιού καθώς και μια τριπλή δυνατότητα ρύθμισης της ροπής έλξης κινητήρα χρησιμεύουν στη βέλτιστη προσαρμογή στην εκάστοτε πίστα. Όλες οι πληροφορίες παρουσιάζονται τέλεια ευανάγνωστα στην οθόνη TFT 6,5".

Ασυμβίβαστη επιτάχυνση – αλλά ανάποδα

Μετά από έναν χρόνο χρήσης στο WSBK και στις πίστες αυτού του κόσμου ισχύει ακόμα για τα φρένα M: Best in Class. Βασικά: ακόμα καλύτερα. Διότι τα νέας εξέλιξης M Brake Ducts ψύχουν τις δαγκάνες των φρένων κατά την αγωνιστική λειτουργία  ανάλογα με την αγωνιστική πίστα κατά έως και 10 βαθμούς - για ακόμα καλύτερες επιδόσεις και ένα ακόμη πιο σταθερό σημείο πίεσης. Με τον ειδικά προσαρμοσμένο συνδυασμό βαλβίδων/δαγκάνας συνεχίζει έτσι να εξασφαλίζεται κορυφαία σταθερότητα στην πέδηση και άριστη πληροφόρηση και ιδανική προσαρμογή στο Race ABS. Τα φρένα M είναι και παραμένουν το απόλυτο σημείο αναφοράς.

Δύο εκδόσεις, ένας στόχος: απόλυτες επιδόσεις

Η M RR διατίθεται σε δύο εκδόσεις: Ως βασική παραλλαγή και ως M RR με πακέτο M Competition. Κάθε M RR έχει σχεδιαστεί με μία σαφή προδιαγραφή: νικήτρια. Και αυτό ακριβώς αντιπροσωπεύουν και οι δύο παραλλαγές με απόλυτη αφοσίωση και ανόθευτο πάθος για επιδόσεις.

Τήρηση των γραμμών

Το αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο μπροστινό τμήμα με την επένδυση σε διάφανα ανθρακονήματα με tapes σε σχεδίαση M δείχνει τη θέληση για νίκη μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια – ακόμα και η ανασχεδιασμένη βάση επενδύσεων είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα. Και το ομοίως ανασχεδιασμένο πίσω τμήμα καθιστά την M RR ακόμα πιο δυναμική. Επίσης, ο φορέας πινακίδας αριθμού κυκλοφορίας μαζί με την ενσωματωμένη μονάδα φώτων έχει γίνει ακόμα πιο συμπαγής. Χάρη σε μία νέα πλεξούδα καλωδίων και το φις LWS των πίσω φλας, η M RR είναι τώρα ακόμα πιο γρήγορα έτοιμη για την αγωνιστική πίστα. Και τα φις φλας μπροστά βελτιστοποιήθηκαν αντίστοιχα.

Το πακέτο M Competition

Οι αγώνες συναντούν την αισθητική: το πακέτο M Competition περιλαμβάνει το M GPS Laptrigger με αντίστοιχο κωδικό έγκρισης λειτουργίας, τα M Aero Wheel Covers, ένα ανοδιωμένο καθώς και 220 g ελαφρύτερο ψαλίδι και τη φιλική στη συντήρηση αλυσίδα M Endurance με επίστρωση DLC. Επιπλέον, υπάρχει το πακέτο M Carbon με υψηλής ποιότητας στοιχεία από διάφανα ανθρακονήματα και διαφανή λάκα, το πακέτο τορνευμένων εξαρτημάτων M με το νέο, κατά 150 g ελαφρύτερο μαρσπιέ M και το κάλυμμα από ανθρακονήματα συνεπιβάτη καθώς και το πακέτο συνεπιβάτη.

Άλλα σπορ αξεσουάρ

Ο πλούσιος προαιρετικός εξοπλισμός και τα Γνήσια Αξεσουάρ BMW Motorrad αναβαθμίζουν περαιτέρω την M RR και την προσαρμόζουν σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αναβάτη ή της πίστας. Έτσι το μονόσελο M Carbon μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως στήριγμα για το GPS-Mouse ή την κάμερα Action. Η 6πλά ρυθμιζόμενη βάση μαρσπιέ M, που περιλαμβάνεται και στο πακέτο M Competition, υποστηρίζει έναν αγωνιστικό τρόπο οδήγησης – ακριβώς όπως η μονή σέλα M Endurance, που επιτρέπει τον έλεγχο της μοτοσικλέτας σε βαθύτερες κλίσεις.

Βασικός εξοπλισμός

  • Ψηλή ζελατίνα
  • BMW Motorrad ABS και ABS Pro
  • Προγράμματα οδήγησης Pro (προγράμματα οδήγησης Rain, Road, Dynamic, Race, Race Pro 1-3, Pit-Lane-Limiter, Launch Control, Δυναμικός Έλεγχος Πρόσφυσης (DTC) +/- Shift, Wheelie Control, Slide Control, Δυναμικός Έλεγχος Φρένων (DBC), μηχανισμός υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων Pro)
  • Αυτόματη Υποβοήθηση Εκκίνησης σε Ανηφόρα (HSC) Pro
  • Οθόνη TFT
  • Προβολείς LED, πίσω φως και φλας
  • Θερμαινόμενα γκριπ
  • Tempomat
  • Κιτ M Chassis με αύξηση ύψους πίσω τμήματος και σημείο περιστροφής ψαλιδιού

Προαιρετικός εξοπλισμός

  • Πακέτο M Competition με πακέτο τορνευμένων εξαρτημάτων M (μανέτες φρένου και συμπλέκτη Μ, μαρσπιέ οδηγού M, Brake-Leverguard M), πακέτο M Carbon (καλύμματα από διάφανα ανθρακονήματα για μπροστινό και πίσω τροχό καθώς και αλυσοτροχό, προστατευτικό αλυσίδας, πλευρικές επενδύσεις και επενδύσεις ρεζερβουάρ αριστερά/δεξιά), προστατευτικά κινητήρων M, ανοδιωμένο ψαλίδι, αλυσίδα M Endurance, κωδικός έγκρισης M GPS Lapptrigger, πακέτο συνεπιβάτη με μονόσελο
  • Πακέτο συνεπιβάτη (κάθισμα συνεπιβάτη, κάλυμμα συνεπιβάτη και μαρσπιέ συνεπιβάτη)
  • Αριθμοί έναρξης και κιτ αυτοκόλλητων χορηγών
  • Αντικλεπτικό σύστημα συναγερμού

Ειδικά εξαρτήματα

  • Γρίλια ψυγείου
  • Φιμέ ζελατίνα
  • Ψηλή ζελατίνα φιμέ
  • Θερμαντήρας ελαστικών M
  • Καταγραφέας δεδομένων M με M GPS Laptrigger
  • Κιτ M Cover
  • Και πολλά άλλα
 

Κινητήρας

Ονομαστική ισχύς
156 kW (212 PS) στις 14.500 σ.α.λ.
Διαχείριση καυσαερίων
Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης
Τύπος κατασκευής
Υδρόψυκτος/ελαιόψυκτος τετρακύλινδρος τετράχρονος σε σειρά κινητήρας με τέσσερις βαλβίδες τιτανίου ανά κύλινδρο και μεταβλητό χρονισμό των εκκεντροφόρων βαλβίδων εισαγωγής BMW ShiftCam
Διάμετρος x διαδρομή
80 mm x 49,7 mm
Κυβισμός
999 ccm
Μέγιστη ροπή
113 Nm στις 11.000 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης
13,5 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου
Ηλεκτρονικός ψεκασμός, μεταβλητό μήκος αναρρόφησης
Προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων
EU 5
 

Επιδόσεις / Κατανάλωση

Τελική ταχύτητα
314 km/h
Κατανάλωση ανά 100 km κατά WMTC
6,5 l
Εκπομπές CO2 κατά WMTC
151 g/km
Τύπος καυσίμου
Super Plus αμόλυβδη (μέγ. 5% αιθανόλη, E5), 95-98 ROZ/RON (μέγιστη ονομαστική ισχύς με RON 98)
 

Ηλεκτρικό σύστημα

Εναλλάκτης
450 W
Μπαταρία
Ελαφριά μπαταρία M, 12 V / 5 Ah, ιόντων λιθίου
 

Μετάδοση ισχύος

Συμπλέκτης
Υγρός πολύδισκος, λειτουργία Anti-Hopping
Κιβώτιο ταχυτήτων
Κιβώτιο 6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής με ίσια οδόντωση
Δευτερεύουσα μετάδοση
Αλυσίδα 525 17/46
Έλεγχος πρόσφυσης
BMW Motorrad DTC
 

Αναρτήσεις / Φρένα

Πλαίσιο
Αλουμινένιο πλαίσιο τύπου γέφυρας, κινητήρας ως φέρον στοιχείο
Θέση μπροστινού τροχού / ανάρτηση
Τηλεσκοπικό πιρούνι upside down, διάμετρος 45 mm, προφόρτιση ελατηρίου, ρυθμιζόμενο στάδιο συμπίεσης και οχήματος
Θέση πίσω τροχού / ανάρτηση
Αλουμινένιο ψαλίδι, Full Floater Pro, κεντρικό γόνατο ανάρτησης, ρυθμιζόμενη προένταση, συμπίεση και επαναφορά ελατηρίου
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά / πίσω
120 mm / 118 mm
Μεταξόνιο
1.457 mm
Κάστερ
101,4 mm
Γωνία τιμονιού
66,2°
Τροχοί
Τροχοί M Carbon
Διαστάσεις ζάντας μπροστά
3,50 x 17"
Διαστάσεις ζάντας πίσω
6,00 x 17"
Ελαστικό μπροστά
120/70 ZR17
Ελαστικό πίσω
200/55 ZR17
Φρένο μπροστά
Διπλό δισκόφρενο Μ, διάμετρος 320 mm, σταθερή δαγκάνα 4 εμβόλων
Φρένο πίσω
Μονό δισκόφρενο Μ, διάμετρος 220 mm, σταθερή δαγκάνα 2 εμβόλων
ABS
BMW Motorrad Race-ABS (μερικώς αυτόματο)
 

Διαστάσεις / Βάρη

Ύψος σέλας σε απόβαρο
832 mm
Εσωτερική καμπύλη ποδιών σε απόβαρο
1.845 mm
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ
16,5 l
Ρεζέρβα
περίπου 4 l
Μήκος
2,085 mm
Ύψος
1.224 mm (χωρίς καθρέπτες, σε απόβαρο DIN)
Πλάτος
899 mm (με τους καθρέπτες)
Βάρος καθαρό
170 kg (πακέτο M Competition 169,8 kg) χωρίς μπαταρία
Απόβαρο σε ετοιμότητα για οδήγηση, γεμάτο ρεζερβουάρ
193 kg (πακέτο M Competition 191,8 kg)
 1)
Επιτρεπόμενο συνολικό βάρος
407 kg
Φορτίο (με βασικό εξοπλισμό)
214 kg

1) 1) Σύμφωνα με τον Κανονισμό (EE) 168/2013, με όλα τα μέσα λειτουργίας, ανεφοδιασμένη τουλάχιστον στο 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ.

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

  • BMW Motorrad Motorcycles
  • M 1000 RR

  • 34.900,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

ΑΓΟΡΑ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΩΡΑ

Ετικέτες: 1000, ΜΟΝΤΕΛΑ, BMW, Motorrad, Motorcycles