• Λάδι κινητήρα Premium ADVANTEC της BMW Motorrad
• Πληροί τις υψηλές απαιτήσεις των κινητήρων BMW Motorrad
• Εξέλιξη από κοινού με τη Shell με βάση την τεχνολογία Shell PurePlus
• 2 κατηγορίες ιξώδους: 5W-40 (ADVANTEC Ultimate) και 15W-50 (ADVANTEC Pro)
Λεπτομέρειες
Τα λάδια κινητήρα BMW Motorrad ADVANTEC βασίζονται στη μοναδική τεχνολογία Shell PurePlus:
• Η τεχνολογία Shell PurePlus δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την εξέλιξη λιπαντικών ανώτερης ποιότητας, τα οποία διατηρούν τους κινητήρες υψηλής εξέλιξης πιο καθαρούς, από ό,τι θα μπορούσε ποτέ να επιτευχθεί με απλά βασικά λάδια.
• Σε αυτήν την καινοτόμο διαδικασία, τα βασικά λάδια, που αποτελούν το 75-90 % ενός λαδιού κινητήρα, κατασκευάζονται από φυσικό αέριο και όχι από αργό πετρέλαιο. Το αποτέλεσμα είναι ένα απολύτως διάφανο βασικό λάδι, το οποίο πρακτικά δεν περιέχει κανέναν από τους ρύπους, που περιέχονται στο αργό πετρέλαιο. Αυτό το καθαρό και εντελώς διάφανο βασικό λάδι, σε συνδυασμό με την ενεργή τεχνολογία καθαρισμού, δημιουργεί ένα λάδι κινητήρα, το οποίο διατηρεί τους κινητήρες BMW απολύτως καθαρούς, ενώ ταυτόχρονα τους προστατεύει. Παρέχει προστασία που υπερβαίνει τα συνήθη πρότυπα του τομέα και διατηρεί ακόμη πιο καθαρά τα κρίσιμα εξαρτήματα του κινητήρα.
Τα λάδια κινητήρα BMW Motorrad ADVANTEC με τεχνολογία Shell PurePlus χαρακτηρίζονται σε σύγκριση με τα παραδοσιακά βασικά λάδια από καλύτερη συμπεριφορά ιξώδους, μειωμένη τριβή και ελάχιστη πτητικότητα και συνεπώς προσφέρουν τα εξής πλεονεκτήματα:
• Ισχύς κινητήρα
- Βελτιωμένες ιδιότητες ιξώδους: Εκτός από την ταχύτερη λίπανση του κινητήρα, επιτυγχάνεται επίσης καλύτερη συμπεριφορά ψυχρής εκκίνησης και σταθερή απόδοση – ακόμη και σε ακραίες θερμοκρασίες.
• Αποδοτικότητα
- Εξοικονόμηση καυσίμου μέχρι και 3 %.
- Ελαχιστοποιημένη τάση εξάτμισης: Η κατανάλωση λαδιού μειώνεται.
• Προστατευτικό κινητήρα
- Άριστη ικανότητα καθαρισμού: Μέσω της καινοτόμου ενεργής τεχνολογίας καθαρισμού, ο κινητήρας διατηρείται καθαρός σχεδόν σε εργοστασιακό επίπεδο.
- Βελτιωμένη προστασία διάβρωσης και φθοράς: Αύξηση της διάρκειας ζωής του κινητήρα.