S 1000 XR ΜΟΝΤΕΛΑ BMW

Η ΝΕΑ BMW S 1000 XR.

Δεν υποχωρείς σε συμβιβασμούς, απαιτείς τα πάντα. Από τον εαυτό σου αλλά και από την μηχανή σου. Πάντα στην αναζήτηση της ιδανικής γραμμής: λίγες μοίρες πιο χαμηλά και λίγα χιλιοστά πιο κοντά, σε κάθε στροφή. Χιλιόμετρο με χιλιόμετρο. Με τη νέα S 1000 XR έχεις μία μοτοσικλέτα που δεν γνωρίζει συμβιβασμούς. Συνδυάζει με άψογο τρόπο τον σπορ χαρακτήρα με τις επιδόσεις σε μεγάλες αποστάσεις. Η σπορ ορμητικότητά της προέρχεται από την RR. Η εξαιρετική εργονομία με την όρθια, ξεκούραστη θέση οδήγησης σού επιτρέπει να κυνηγάς με άνεση κάθε στροφή και κάθε ευθεία. Μία πίστα αγώνων που τελειώνει μόνο όταν το θελήσεις. Έτσι πρέπει να είναι. Αυτή είναι η αντίληψή μας για την XR. Η δική σου; #NeverStopChallenging.

Ιδανικές γραμμές – ακόμα και στη σχεδίαση

Οι έντονες ακμές κυριαρχούν στην πρόσοψη και τους προβολείς. Μαζί με τους ιδιαίτερους λασπωτήρες, υπογραμμίζουν τη συνολική σχεδίαση – ορμητική και συνεπής από άκρη σε άκρη: Το κοντό πίσω μέρος παραπέμπει εσκεμμένα σε μία supersport μοτοσικλέτα.

Το μπροστινό ρύγχος, το ψηλό Flyline και το άνετο τιμόνι δείχνουν την ακόρεστη δίψα για χιλιόμετρα. Χιλιόμετρα που συνεχίζουν να προσφέρουν απόλαυση, ακόμα και μετά από πολυήμερη οδήγηση, χάρη και στη βελτιωμένη αεροδυναμική και την επένδυση. Σε προστατεύουν από το κρύο, τους θορύβους, τον αέρα και τη βροχή. Το ρυθμιζόμενο παρμπρίζ δείχνει αυτό που έχει σημασία: κάλυψη πολλών χιλιομέτρων χωρίς ενοχλητικούς στροβιλισμούς.

Εκφραστικά χρώματα.

Με τους χρωματισμούς της S 1000 XR δίνεις το στίγμα σου. Τα χρώματα τονίζουν στοχευμένα και με ακρίβεια τον σπορ χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, μέχρι την παραμικρή λεπτομέρειά της.

Καμπύλη που προκαλεί εθισμό: η ροπής μας.

Ο κινητήρας της S 1000 XR βασίζεται στο σύνολο υψηλής απόδοσης της νέας RR, ο οποίος βελτιώθηκε στην XR ειδικά για ασυμβίβαστες επιδόσεις σε μεγάλες αποστάσεις: μεταξύ άλλων, τα ειδικά προφίλ εκκεντροφόρων και η τροποποιημένη πολλαπλή φροντίζουν για εντυπωσιακή ροπή στις μεσαίες στροφές, ενώ εξασφαλίζουν το ευρύτερο φάσμα στροφών στην κατηγορία. Οι μακρύτερες σχέσεις του κιβωτίου φροντίζουν για πιο ήρεμη και άνετη λειτουργία, τόσο ακουστικά όσο και αισθητά.

Μεγαλύτερη δυναμική και χαμηλότερο βάρος.

Η δυναμική είναι θέμα μάζας. Η S 1000 XR ζυγίζει 10 κιλά λιγότερο από το προηγούμενο μοντέλο, με τον ίδιο εξοπλισμό. Στην ελαφρύτερη διαμόρφωση, το συνολικό βάρος φτάνει τα 223 κιλά. Δεν θα σου λείψει κανένα γραμμάριο, κι όμως θα νιώσεις το καθένα από αυτά σε κάθε μέτρο διαδρομής. με τη μορφή της καλύτερης επιτάχυνσης, της μεγαλύτερης ευελιξίας και των ευκολότερων ελιγμών.

Εργοστασιακός εξοπλισμός

  • Φώτα Full LED
  • Λειτουργίες οδήγησης Pro (με HSC Pro, MSR, ABS Pro & DTC)
  • Ανάρτηση Dynamic ESA
  • Ενσωματωμένη βάση βαλιτσών
  • Θήκη καρτών διοδίων
  • Αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα 

Εργοστασιακός προαιρετικός εξοπλισμός 

  • Dynamic ESA Pro
  • Υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων Pro
  • Headlight Pro (φώτα ημέρας & προσαρμοζόμενος προβολέας, ανάλογα με τους ισχύοντες κανονισμούς σε κάθε χώρα)
  • Keyless Ride
  • RDC
  • E-Call (εάν διατίθεται)
  • Σφυρήλατοι τροχοί M
  • Μπαταρία M Lightweight
  • Πρόσθετος προβολέας LED
  • Σχάρα αποσκευών
  • Πακέτο Carbon κ.ά.

Πρόσθετος εξοπλισμός αξεσουάρ

  • Βαλίτσα Touring
  • Topcase
  • Πίσω τσάντες
  • Προστατευτική μπάρα κινητήρα Carbon
  • Ζελατίνες ψηλές/χαμηλές/φιμέ
  • Φρεζαρισμένα εξαρτήματα M κ.ά.
 
Κινητήρας
Τύπος

Υδρο/ελαιόψυκτος τετρακύλινδροςτετράχρονος κινητήραςτέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο

Διάμετρος x διαδρομή

80 mm x 49.7 mm

Κυβισμός

999 cm³  

Ονομαστική ισχύς

121 kW στις 11.000 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή

114 Nm στις 9.250 σ.α.λ.

Σχέση συμπίεσης

12,5 :1   

Προετοιμασία καυσίμου

Ηλεκτρονικός ψεκασμός στην πολλαπλή εισαγωγής/ψηφιακή διαχείριση κινητήρα: BMS-O με ηλεκτρονικό γκάζι

Διαχείριση καυσαερίων

Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης

 
Επιδόσεις / Κατανάλωση
Τελική ταχύτητα

πάνω από 200 km/h

Κατανάλωση ανά 100 km κατά WMTC

6,2 l/100km

Εκπομπές CO2 κατά WMTC

144 g/km

Τύπος καυσίμου

Σούπερ αμόλυβδη (ενισχυμένη) (μέγ. 5% αιθανόλη, E5) / ROZ 98 / 93 AKI

 
Ηλεκτρικό σύστημα
Γεννήτρια

Εναλλάκτης μόνιμου μαγνήτη 493 W (ονομαστική ισχύς)

Μπαταρία

12 V / 9 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης

 
Μετάδοση ισχύος
Συμπλέκτης

Υγρός πολύδισκος (λειτουργία Anti-Hopping) με αυτοϋποβοήθηση

Κιβώτιο ταχυτήτων

6-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ενσωματωμένο στον στροφαλοθάλαμο

Δευτερεύουσα μετάδοση

Αλυσίδα 525

 
Αναρτήσεις / Φρένα
Πλαίσιο

Σύνδεση αλουμινίου-πλαίσιο γέφυρας, φέρων κινητήρας

Εμπρόσθια ανάρτηση / Αμορτισέρ

Τηλεσκοπικό πιρούνι Upside-Down, διάμετρος 45 mm, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη συμπίεση και επαναφορά (Dynamic ESA)

Θέση πίσω τροχού / ανάρτηση

Δυναμική «Ηλεκτρονική Ρύθμιση Ανάρτησης», ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη προένταση ελατηρίου, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη συμπίεση και επαναφορά

Διαδρομή ανάρτησης εμπρός / πίσω

150 mm / 150 mm    

Μεταξόνιο

1.522 mm

Κάστερ

116 mm    

Γωνία τιμονιού

65,1°  

Τροχοί

Χυτοί τροχοί από αλουμίνιο

Διαστάσεις ζάντας εμπρός

3,50" x 17"

Διαστάσεις ζάντας πίσω

6,00" x 17"

Ελαστικό εμπρός

120/70 ZR 17

Ελαστικό πίσω

190/55 ZR 17

Φρένο εμπρός

Διπλό δισκόφρενο, διαμέτρου 320 mm, σταθερή δαγκάνα 4 εμβόλων

Φρένο πίσω

Μονό δισκόφρενο, διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων

ABS

BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο)

 
Διαστάσεις / Βάρη
Ύψος σέλας σε απόβαρο

840 mm (790 mm)

Εσωτερική καμπύλη ποδιών σε απόβαρο

1.880 mm (με προαιρετικό εξοπλισμό κιτ χαμηλώματος: 1.809 mm)

Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ

περίπου 20 l

Ρεζέρβα

περίπου 4 l

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

  • BMW Motorrad Motorcycles
  • S 1000 XR

  • 19.900,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

ΑΓΟΡΑ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΩΡΑ

*  Τιμή βασικής έκδοσης. Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τα τέλη κυκλοφορίας.
* * Ο τιμοκατάλογος ενδέχεται να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση.

Ετικέτες: 1000, ΜΟΝΤΕΛΑ, BMW, Motorrad, Motorcycles