Η ΝΕΑ BMW S 1000 XR.
Δεν υποχωρείς σε συμβιβασμούς, απαιτείς τα πάντα. Από τον εαυτό σου αλλά και από την μηχανή σου. Πάντα στην αναζήτηση της ιδανικής γραμμής: λίγες μοίρες πιο χαμηλά και λίγα χιλιοστά πιο κοντά, σε κάθε στροφή. Χιλιόμετρο με χιλιόμετρο. Με τη νέα S 1000 XR έχεις μία μοτοσικλέτα που δεν γνωρίζει συμβιβασμούς. Συνδυάζει με άψογο τρόπο τον σπορ χαρακτήρα με τις επιδόσεις σε μεγάλες αποστάσεις. Η σπορ ορμητικότητά της προέρχεται από την RR. Η εξαιρετική εργονομία με την όρθια, ξεκούραστη θέση οδήγησης σού επιτρέπει να κυνηγάς με άνεση κάθε στροφή και κάθε ευθεία. Μία πίστα αγώνων που τελειώνει μόνο όταν το θελήσεις. Έτσι πρέπει να είναι. Αυτή είναι η αντίληψή μας για την XR. Η δική σου; #NeverStopChallenging.
Ιδανικές γραμμές – ακόμα και στη σχεδίαση
Οι έντονες ακμές κυριαρχούν στην πρόσοψη και τους προβολείς. Μαζί με τους ιδιαίτερους λασπωτήρες, υπογραμμίζουν τη συνολική σχεδίαση – ορμητική και συνεπής από άκρη σε άκρη: Το κοντό πίσω μέρος παραπέμπει εσκεμμένα σε μία supersport μοτοσικλέτα.
Το μπροστινό ρύγχος, το ψηλό Flyline και το άνετο τιμόνι δείχνουν την ακόρεστη δίψα για χιλιόμετρα. Χιλιόμετρα που συνεχίζουν να προσφέρουν απόλαυση, ακόμα και μετά από πολυήμερη οδήγηση, χάρη και στη βελτιωμένη αεροδυναμική και την επένδυση. Σε προστατεύουν από το κρύο, τους θορύβους, τον αέρα και τη βροχή. Το ρυθμιζόμενο παρμπρίζ δείχνει αυτό που έχει σημασία: κάλυψη πολλών χιλιομέτρων χωρίς ενοχλητικούς στροβιλισμούς.
Εκφραστικά χρώματα.
Με τους χρωματισμούς της S 1000 XR δίνεις το στίγμα σου. Τα χρώματα τονίζουν στοχευμένα και με ακρίβεια τον σπορ χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, μέχρι την παραμικρή λεπτομέρειά της.
Καμπύλη που προκαλεί εθισμό: η ροπής μας.
Ο κινητήρας της S 1000 XR βασίζεται στο σύνολο υψηλής απόδοσης της νέας RR, ο οποίος βελτιώθηκε στην XR ειδικά για ασυμβίβαστες επιδόσεις σε μεγάλες αποστάσεις: μεταξύ άλλων, τα ειδικά προφίλ εκκεντροφόρων και η τροποποιημένη πολλαπλή φροντίζουν για εντυπωσιακή ροπή στις μεσαίες στροφές, ενώ εξασφαλίζουν το ευρύτερο φάσμα στροφών στην κατηγορία. Οι μακρύτερες σχέσεις του κιβωτίου φροντίζουν για πιο ήρεμη και άνετη λειτουργία, τόσο ακουστικά όσο και αισθητά.
Μεγαλύτερη δυναμική και χαμηλότερο βάρος.
Η δυναμική είναι θέμα μάζας. Η S 1000 XR ζυγίζει 10 κιλά λιγότερο από το προηγούμενο μοντέλο, με τον ίδιο εξοπλισμό. Στην ελαφρύτερη διαμόρφωση, το συνολικό βάρος φτάνει τα 223 κιλά. Δεν θα σου λείψει κανένα γραμμάριο, κι όμως θα νιώσεις το καθένα από αυτά σε κάθε μέτρο διαδρομής. με τη μορφή της καλύτερης επιτάχυνσης, της μεγαλύτερης ευελιξίας και των ευκολότερων ελιγμών.
Εργοστασιακός εξοπλισμός
- Φώτα Full LED
- Λειτουργίες οδήγησης Pro (με HSC Pro, MSR, ABS Pro & DTC)
- Ανάρτηση Dynamic ESA
- Ενσωματωμένη βάση βαλιτσών
- Θήκη καρτών διοδίων
- Αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα
Εργοστασιακός προαιρετικός εξοπλισμός
- Dynamic ESA Pro
- Υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων Pro
- Headlight Pro (φώτα ημέρας & προσαρμοζόμενος προβολέας, ανάλογα με τους ισχύοντες κανονισμούς σε κάθε χώρα)
- Keyless Ride
- RDC
- E-Call (εάν διατίθεται)
- Σφυρήλατοι τροχοί M
- Μπαταρία M Lightweight
- Πρόσθετος προβολέας LED
- Σχάρα αποσκευών
- Πακέτο Carbon κ.ά.
Πρόσθετος εξοπλισμός αξεσουάρ
- Βαλίτσα Touring
- Topcase
- Πίσω τσάντες
- Προστατευτική μπάρα κινητήρα Carbon
- Ζελατίνες ψηλές/χαμηλές/φιμέ
- Φρεζαρισμένα εξαρτήματα M κ.ά.
Υδρο/ελαιόψυκτος τετρακύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο
80 mm x 49.7 mm
999 cm³
121 kW στις 11.000 σ.α.λ.
114 Nm στις 9.250 σ.α.λ.
12,5 :1
Ηλεκτρονικός ψεκασμός στην πολλαπλή εισαγωγής/ψηφιακή διαχείριση κινητήρα: BMS-O με ηλεκτρονικό γκάζι
Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης
πάνω από 200 km/h
6,2 l/100km
144 g/km
Σούπερ αμόλυβδη (ενισχυμένη) (μέγ. 5% αιθανόλη, E5) / ROZ 98 / 93 AKI
Εναλλάκτης μόνιμου μαγνήτη 493 W (ονομαστική ισχύς)
12 V / 9 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης
Υγρός πολύδισκος (λειτουργία Anti-Hopping) με αυτοϋποβοήθηση
6-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ενσωματωμένο στον στροφαλοθάλαμο
Αλυσίδα 525
Σύνδεση αλουμινίου-πλαίσιο γέφυρας, φέρων κινητήρας
Τηλεσκοπικό πιρούνι Upside-Down, διάμετρος 45 mm, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη συμπίεση και επαναφορά (Dynamic ESA)
Δυναμική «Ηλεκτρονική Ρύθμιση Ανάρτησης», ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη προένταση ελατηρίου, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη συμπίεση και επαναφορά
150 mm / 150 mm
1.522 mm
116 mm
65,1°
Χυτοί τροχοί από αλουμίνιο
3,50" x 17"
6,00" x 17"
120/70 ZR 17
190/55 ZR 17
Διπλό δισκόφρενο, διαμέτρου 320 mm, σταθερή δαγκάνα 4 εμβόλων
Μονό δισκόφρενο, διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων
BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο)
840 mm (790 mm)
1.880 mm (με προαιρετικό εξοπλισμό κιτ χαμηλώματος: 1.809 mm)
περίπου 20 l
περίπου 4 l