S 1000 RR Sport

Η BMW S 1000 RR.

ΕΝΑ ΣΥΜΒΟΛΟ ΣΤΑ SUPERBIKE.

Η RR οδήγησε σε επανάσταση στην κατηγορία των αγωνιστικών superbike από την αρχή. Στη συνέχεια, η μοτοσικλέτα συνέχισε να αναπτύσσεται, ο δοκιμασμένος σχεδιασμός της τελειοποιήθηκε ακόμη περισσότερο και προστέθηκε η τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Όμως ένας παράγοντας παρέμεινε σταθερός - η εντυπωσιακή καμπύλη ισχύος της RR και, όσον αφορά τις επιδόσεις, είναι ακόμα πρωτοπόρος και σήμερα. Τώρα η S 1000 RR έρχεται με DTC Dynamic Traction Control (δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης) στο βασικό εξοπλισμό για ακόμα μεγαλύτερη δυναμική συμπεριφορά και οδική ασφάλεια. Ως αποτέλεσμα, η S 1000 RR παραμένει ένα καθαρόαιμο μεταξύ των σπορ μοτοσικλετών - είτε στο δρόμο είτε στην πίστα. Η καινοτόμος τεχνολογία της σου επιτρέπει να ζήσεις την απόδοσή της με μεγαλύτερη ένταση και αμεσότητα από ποτέ.

 

Η εικόνα του νικητή, ενός καλλιτέχνη ή ενός πολεμιστή.

Η RR είναι η επιτομή του superbike - και αυτό ισχύει και για το σχεδιασμό της επίσης. Με το ευδιάκριτο διχοτομημένο πρόσωπό της και τους ασύμμετρους εμπρός προβολείς, είναι άμεσα αναγνωρίσιμη. Οι κοφτερές γραμμές της δίνουν εικόνα ακραίας σαφήνειας, τα περιγράμματα και τα σχήματά της αλληλοσυμπληρώνονται υπέροχα. Ακτινοβολεί αγάπη για ευθείες και στροφές από μπροστά μέχρι πίσω, και η δίψα της για επιδόσεις υψηλού επιπέδου φαίνεται πολύ εύκολα. Η RR μοιράζεται την επιθυμία για καθαρή επιτάχυνση και ταχύτητα με εσένα.

 

Νικηφόρα στατιστικά. Τέλεια απόδοση.

Ο υγρόψυκτος, τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας στην S 1000 RR αποδίδει 146 kW (199 hp) στις 13.5000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 113 Nm στις 10.500 σ.α.λ. Εντυπωσιακά στατιστικά που είναι προφανή στους αναβάτες της. Όμως ακόμη και με αυτό το επίπεδο απόδοσης, το στάνταρ DTC (Dynamic Traction Control, δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης) εξασφαλίζει σημαντικά μεγαλύτερη ασφάλεια.

 

Εγγυημένα μεγαλύτερη απόδοση.

Πολλές λεπτομέρειες σου δίνουν τη δυνατότητα να ζεις την απόδοση της S 1000 RR ακόμη πιο έντονα αλλά και να έχεις ακόμα καλύτερη εποπτική εικόνα των συνθηκών κυκλοφορίας. Οι τρεις τρόποι οδήγησης "Rain", "Sport" και "Race" εξασφαλίζουν άριστο συντονισμό ηλεκτρικού γκαζιού, ABS και ASC, ακόμη και σε διαφορετικές συνθήκες. Το DTC (Dynamic Traction Control, δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης) και το ABS, που έρχονται τώρα και τα δύο στο βασικό εξοπλισμό, εξασφαλίζουν ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια πάρα πολύ. Το ηλεκτρικό γκάζι επιτρέπει ώστε η τεράστια δύναμη της μοτοσικλέτας να διανέμεται ακόμα πιο λεπτά και άμεσα.

Με την εξαιρετικά υψηλή ανάλυση, το ταμπλό παρέχει σαφή ένδειξη των επιλεγμένων ρυθμίσεων μαζί με την ταχύτητα του οχήματος και τις στροφές του κινητήρα. Ως αποτέλεσμα έχετε άριστη επισκόπηση των επιδόσεων της RR και των ρυθμίσεών σας κάθε στιγμή.

 

Σύστημα εξάτμισης: βελτιστοποιημένο για τον αναβάτη και την ισχύ.

Ο πίσω σιγαστήρας διπλής ροής έχει ως αποτέλεσμα αυξημένη ροπή στο χαμηλό εύρος στροφών του κινητήρα και βελτιώνει τον κύκλο καυσαερίων. Έτσι μειώνεται η πίεση επιστροφής καυσαερίων και αυξάνεται η ισχύς. Το νέο πρότυπο EU-4 και το πρότυπο θορύβου ικανοποιούνται χωρίς απώλειες στην απόδοση.

 

Δυναμικός έλεγχος απόσβεσης (DDC): διαμορφώνεται σε χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Ο δυναμικός έλεγχος απόσβεσης DDC (Dynamic Damping Control) προσαρμόζει την ηλεκτρονική ρύθμιση πλαισίου με τον καλύτερο τρόπο στις συνθήκες της διαδρομής σε χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ανά διαστήματα 10 χιλιοστών του δευτερολέπτου η μονάδα ελέγχου DDC επεξεργάζεται πλήθος πληροφοριών όπως η πρόσφυση, η κλίση της μοτοσικλέτας και η απόκριση της απόσβεσης. Προς όφελος του αναβάτη, η RR διαθέτει το βέλτιστο set-up για την καλύτερη απόσβεση στο στάδιο της συμπίεσης και της αποφόρτισης κάθε στιγμή. Έτσι οι συμβιβασμοί στις ρυθμίσεις της ανάρτησης ανήκουν πια στο παρελθόν.

 

Δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης (DTC): τέλεια προσαρμογή ακόμη και σε κλίση.

Ο δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης DTC (Dynamic Traction Control) που πλέον προσφέρεται στο βασικό εξοπλισμό, έχει σημαντική συνεισφορά στη δυναμική οδήγηση υψηλού επιπέδου και στην εξαιρετική οδική ασφάλεια. Ιδιαίτερα κάτω από μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης, σε επιφάνειες με χαμηλό βαθμό προσκόλλησης και σε περιπτώσεις ξαφνικών αλλαγών στους συντελεστές τριβής, ο δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης DTC παρέχει ανεκτίμητη βοήθεια. Το σπινάρισμα του πίσω τροχού ανιχνεύεται μέσω των αισθητήρων του ABS και του γυροσκοπικού αισθητήρα, προσαρμόζοντας το σύστημα ελέγχου του κινητήρα για την καλύτερη δυνατή πρόσφυση. Το DTC εντοπίζει επίσης την κλίση της μοτοσικλέτας και την λαμβάνει υπόψη στη ρύθμιση. Το DTC έχει τη βέλτιστη ρύθμιση για τον χρησιμοποιούμενο τρόπο οδήγησης. Σε συνδυασμό με τους τρόπους οδήγησης Pro, η διόρθωση DTC +/- επιτρέπει εξατομικευμένη ρύθμιση του ελέγχου πρόσφυσης σε διαφορετικές συνθήκες πρόσφυσης. Το DTC συνδυάζεται ξεχωριστά με κάθε έναν από τους διαφορετικούς τρόπους οδήγησης, εξασφαλίζοντας έτσι μέγιστη ασφάλεια οδήγησης κάθε στιγμή.

 

Πλαίσιο: η ευκινησία και η πρόσφυση έχουν τελειοποιηθεί.

Με τον ιδανικό συνδυασμό, στρίψιμο τιμονιού 66,5 °, μεταξόνιο 1.438 mm, και σημείο στρέψης ψαλιδιού, επιτυγχάνεται ο βέλτιστος συνδυασμός ευελιξίας και κατευθυντικής ευστάθειας. Το πλαίσιο της S 1000 RR είναι επίσης ευθυγραμμισμένο στην καθαρή απόδοση οδήγησης. Η γεωμετρία της ανάρτησης προσφέρει στον αναβάτη εξαιρετική αίσθηση του μπροστινού μέρους. Το υψηλό επίπεδο ευελιξίας, εύκολου χειρισμού, μηχανικής πρόσφυσης στον πίσω τροχό και η απόκριση στο όριο εύρους του πίσω τροχού απλά υπογραμμίζουν την έντονη εμπειρία οδήγησης της S 1000 RR.

 

Υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων Pro (shift assistant Pro): αλλαγή ταχυτήτων από το μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Η υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων Pro (shift assistant Pro) είναι ένα χαρακτηριστικό γνωστό και αγαπημένο από τους αναβάτες αγώνων. Με λειτουργία παρεμβολής που επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων προς τα πάνω ή προς τα κάτω χωρίς συμπλέκτη. Που σημαίνει ότι κρατάς πάντα σταθερά το τιμόνι. Επιπλέον η επιβάρυνση στον πίσω τροχό από την αλλαγή ταχύτητας μειώνεται σημαντικά, οδηγώντας σε καλύτερη διατήρηση της κατεύθυνσης. Τέλος, η υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων Pro μειώνει το χρόνο της αλλαγής. Θα το αγαπήσεις – και όχι μόνο όταν είσαι εντός των ορίων.

 

Σφυρήλατες ζάντες: από την πίστα αγώνων στο δρόμο.

Τα ελαστικά και οι τροχοί καθορίζουν την επαφή με την επιφάνεια του δρόμου. Αυτό που ταιριάζει καλύτερα: οι HP σφυρήλατες ζάντες είναι διαθέσιμες ως προαιρετικός εξοπλισμός και έρχονται με έγκριση τύπου οχήματος. Οι διαστάσεις είναι: SP C 120/70 ZR 17 εμπρός και SP 200/55 ZR 17 πίσω. Δεν χρειάζεται να ειπωθεί ότι ο δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης (DTC) που είναι πλέον στάνταρ είναι ρυθμισμένος με ακρίβεια στη διάσταση των ελαστικών έτσι ώστε να λειτουργούν όσο το δυνατόν καλύτερα όταν ορμάς εμπρός.

 

Riding Modes / Riding Mode Pro: για κάθε διαδρομή, για κάθε αναβάτη

Τα Riding Modes "Rain", "Sport" και "Race" με ABS είναι στάνταρ στη νέα S 1000 RR. Οι τρόποι "Slick" και "User" μπορούν να προστεθούν με τον τρόπο οδήγησης Pro ως προαιρετικό εξοπλισμό. Ο τρόπος "User" σου επιτρέπει να ορίζεις διαφορετικές ρυθμίσεις DDC. Με αυτό τον τρόπο, μπορείς να επιλέξεις και να δοκιμάσεις δύο διαφορετικές "ρυθμίσεις του πλαισίου" (της ανάρτησης) ενώ οδηγείς, με το πάτημα ενός κουμπιού.

 

Οθόνη: περισσότερα με μια ματιά.

Το ταμπλό οργάνων της S 1000 RR παρέχει σαφή ένδειξη των επιλεγμένων ρυθμίσεων μαζί με την ταχύτητα του οχήματος και τις στροφές του κινητήρα με εξαιρετικά υψηλή ανάλυση για ακριβή και ταχύτατη πληροφόρηση. Με τον τρόπο αυτό, μπορείτε επίσης να δείτε τις ακόλουθες τιμές και λειτουργίες: ρύθμιση για DDC και πίστα αγώνων, γωνία κλίσης, μείωση DTC, χρονόμετρο και καθυστέρηση ABS σε m/s².

ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Κινητήρας

Τύπος Ελαιο-υδρόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας, με τέσσερις βαλβίδες τιτανίου ανά κύλινδρο, δύο εκκεντροφόρους επί κεφαλής

Διάμετρος x διαδρομή 80 mm x 49.7 mm

Κυβισμός 999 cc

Μέγιστη ισχύς 146 kW (199 HP) στις 13.500 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή 113 Nm στις 10.500 rpm

Σχέση συμπίεσης 13,0:1

Προετοιμασία καυσίμου Ηλεκτρονικός ψεκασμός, μεταβλητό μήκος σωλήνα εισαγωγής

Έλεγχος εκπομπών Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας, συμβατός με το πρότυπο εκπομπών ρύπων EU4 με σωλήνα ηλεκτρονικού κλειστού βρόχου

Μέγιστη ταχύτητα Πάνω από 200 km/h

Κατανάλωση ανά 100 km βάσει WMTC 6,7 l

Τύπος καυσίμου Σούπερ αμόλυβδη, 95 οκτάνια (RON) με έλεγχο προανάφλεξης, ονομαστική απόδοση ισχύος με καύσιμο 98 οκτανίων

Εναλλάκτης 406 W

Μπαταρία 12 V/ 9 Ah, χωρίς συντήρηση

Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος, με λειτουργία anti-hopping, λειτουργία με ντίζα

Κιβώτιο ταχυτήτων Εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με συγχρονιζέ και ίσια γρανάζια

Δευτερεύουσα μετάδοση  Alυσίδα 17/45

Έλεγχος πρόσφυσης DTC

Πλάτος (με καθρέφτες) 826 mm

Ύψος (χωρίς καθρέφτες) 1.140 mm

Ύψος σέλας (χωρίς φορτίο) 815 mm (Άνετη σέλα (αξεσουάρ): 850 mm) 

Μήκος καμπύλης εσωτερικού ποδιών αναβάτη, χωρίς φορτίο 1.805 mm (Άνετη σέλα (αξεσουάρ): 1.870 mm)

Βάρος χωρίς φορτίο, με πλήρες ρεζερβουάρ/έτοιμο για οδήγηση 208 kg (1)

Καθαρό βάρος 179,5 kg

Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 407 kg

Μέγιστο φορτίο (με τον βασικό εξοπλισμό) 199 kg

Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ 17,5 l

Ρεζέρβα περίπου 4 l

(1) Όπως ορίζεται στην οδηγία της ΕΕ 168/2013, με όλα τα υγρά λειτουργίας, με τον βασικό εξοπλισμό και με ποσοστό τουλάχιστον 90%της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ καυσίμου.

Πλαίσιο Τύπου γέφυρας, από χυτό αλουμίνιο, στηριγμένο πάνω στον κινητήρα

Εμπρόσθια ανάρτηση / ελατήρια Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι, διαμέτρου 46 mm, ρυθμιζόμενη αποφόρτιση/συμπίεση απόσβεσης ανάρτησης, ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου

Πίσω ανάρτηση / ελατήρια Αλουμινένιο ψαλίδι, κεντρικό αμορτισέρ, ρυθμιζόμενη αποφόρτιση και συμπίεση απόσβεσης ανάρτησης

Διαδρομή ελατηρίου, εμπρός/πίσω 120 mm / 120 mm

Μεταξόνιο 1.438 mm

Ίχνος 96,5 mm

Γωνία τιμονιού 66,5°

Τροχοί Τροχοί από χυτό αλουμίνιο

Διαστάσεις ζάντας, εμπρός 3.50 x 17"

Ζάντα, πίσω 6.00 x 17"

Ελαστικό, εμπρός 120/70 ZR 17

Ελαστικό, πίσω 190/55 ZR 17

Φρένο, εμπρός Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 320 mm, σταθερές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων

Φρένο, πίσω Μονός δίσκος διαμέτρου 220 mm, πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλου

ABS BMW Motorrad Race ABS, μερικώς αυτόματο, με δυνατότητα απενεργοποίησης από τρόπους οδήγησης

 

Εξοπλισμός

  • Σέλα δύο τμημάτων (ύψος σέλας: 815 mm / μήκος καμπύλης εσωτερικού ποδιών: 1.805 mm)
  • Σύστημα με ένα μόνο κλειδί για ανάφλεξη, τιμόνι, τάπα ρεζερβουάρ και κλειδαριά σέλας συνεπιβάτη
  • Ενσωματωμένο κλείδωμα ανάφλεξης και τιμονιού
  • Ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου
  • Μικρός χώρος αποθήκευσης με εργαλεία οχήματος κάτω από τη σέλα του συνοδηγού
  • Εγχειρίδια οχήματος

Ειδικά χαρακτηριστικά

  • Αλουμινένιο ρεζερβουάρ
  • Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, με λειτουργία anti-hopping, λειτουργία με ντίζα
  • Αφαιρούμενη βάση πινακίδας
  • 3 Riding Modes"Rain", "Sport" και "Race" και BMW Motorrad Race ABS που προσαρμόζεται στα Riding Modes
  • Λειτουργία "Best Lap in Progress" (καλύτερος γύρος σε εξέλιξη) για ενεργή προπόνηση στην πίστα
  • DTC standard

Ηλεκτρικό σύστημα

  • Μόνιμα αναμμένα φώτα και σύστημα φώτων αλάρμ
  • Προβολείς και προβολείς μεγάλης σκάλας
  • Πολυ-λειτουργική οθόνη με μεταβλητή φωτεινότητα (ταχύμετρο με οδόμετρο, μετρητής απόστασης ταξιδιού, ρολόι, χρονόμετρο, αναλογικό στροφόμετρο, τρέχουσα ταχύτητα κιβωτίου, ένδειξη μέσης κατανάλωσης και απομένουσας αυτονομίας), τρεις διαφορετικοί τρόποι οδήγησης (Rain, Sport, Race), στατιστικές λειτουργίες για την πίστα όπως ο μέσος όρος γκαζιού και το ποσοστό πέδησης, ο αριθμός αλλαγών ταχυτήτων (Vmin / Vmax), ελεύθερη λειτουργία, προγραμματιζόμενη φωτεινή ένδειξη αλλαγής ταχύτητας με προειδοποίηση, "ο καλύτερος γύρος σε εξέλιξη" και εμφάνιση σφαλμάτων
  • Αισθητήρας πτώσης
  • Τριφασικός εναλλάκτης 406 W
  • Δίαυλος CAN με σύστημα μονής γραμμής (Single Wire System, SWS)
  • Ηλεκτρονικό immobilizer
  • OBD
  • Φλας με καπνιστό γυαλί και πίσω φως LED

 

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

*  Τιμή βασικής έκδοσης. Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τα τέλη κυκλοφορίας.

  • BMW Motorrad
  • S 1000 RR

  • 18.850,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

Επιθυμώ περισσότερες πληροφορίες...

Ετικέτες: 1000, Sport, BMW, Motorrad