Η BMW S 1000 RR.
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ SUPERBIKE.
Πάντα σκληρά στο όριο και σε αναζήτηση της ιδανικής γραμμής οδηγείς με 152 kW (207 PS). Μια απίστευτη ισχύς ωθεί την RR σου στην κορυφή - με μέγιστη ροπή 113 Nm στα 11.000 U/min και καμπύλη ροπής τουλάχιστον 100 Nm σε μια περιοχή αριθμού στροφών από 5.500 έως 14.500 U/min. Δέκα χρόνια αφότου η πρώτη γενιά RR γοήτευσε τον κόσμο των μοτοσικλέτών, μπαίνουμε στο επόμενο επίπεδο απόδοσης. Την ίδια στιγμή, έχουμε επεξεργαστεί κάθε εξάρτημα της RR, από μπροστά μέχρι πίσω. Το αποτέλεσμα: μικρότερο βάρος και αισθητά υψηλότερη απόδοση. Είσαι έτοιμος για την pole-position και τη νίκη; Η RR σε περιμένει.
Σχεδιασμένη για μέγιστες επιδόσεις.
Το διαπιστώνεις με την πρώτη ματιά: μπροστά σου βρίσκεται η μοτοσικλέτα υψηλής απόδοσης. Κάθε αξεσουάρ της RR σχεδιάζεται ώστε να αποδίδει τα βέλτιστα από αυτή. Ακόμη και η διάταξη πλαισίου, συμπεριλαμβανομένης της νέας τεχνολογίας ανάρτησης, καθιστά την RR ελαφρύτερη και ακριβέστερη. Επιπλέον, η εργονομική θέση της σέλας είναι ασύγκριτη λόγω του τροποποιημένου πλαισίου και του σχεδιασμού επένδυσης. Οι προβολείς LED της δίνουν μια απόλυτα δυναμική και επιθετική εμφάνιση. Οι εμπρόσθιοι δείκτες περιπλανούνται από την επένδυση στον πίσω καθρέφτη, πράγμα που όχι μόνο δείχνει αισθητικά όμορφο, αλλά βελτιώνει και την ορατότητα. Στην οπίσθια όψη, η RR κυριαρχείται από την άποψη του σχεδιασμού και της λειτουργικότητας: το "all-in-one" είναι το σύνθημα εδώ. Πέρα από τον φωτισμό της πινακίδας κυκλοφορίας, περιλαμβάνονται και φλας LED, πίσω φώτα και φώτα φρένων.
Έτοιμη για την πίστα.
Όταν πρόκειται για κορυφαίες επιδόσεις, η RR είναι ο καλύτερος σύντροφος. Όχι μόνο στον δρόμο, αλλά και στην πίστα. Με μερικές περιστροφικές χειρολαβές, αποσυναρμολογείς τόσο τον πίσω καθρέφτη όσο και το σύνολο πινακίδων κυκλοφορίας και την μετατρέπεις σε αγωνιστική μοτοσικλέτα.
Τέσσερις κύλινδροι και μία ασυναγώνιστη απόδοση.
Ο ολοκαίνουριος εξελιγμένος τετρακύλινδρος κινητήρας αποτελεί το σύστημα ισχύος της νέας RR. Όχι μόνο η μέγιστη απόδοση αυξήθηκε στα 152 kW (207 hp) στις 13.500 U/min, αλλά βελτιστοποιήθηκε και η καμπύλη ροπής. Και αυτό χάρη στη νέα τεχνολογία BMW ShiftCam, η οποία επιλέγει τον χρόνο ανοίγματος της βαλβίδας και την ανύψωση της βαλβίδας με εκκεντροφόρο, έτσι ώστε ακόμη και σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες να κυμαίνεται σημαντικά μεγαλύτερη ροπή και απόδοση.
Επιπλέον, πολλά άλλα εξαρτήματα προσαρμόστηκαν για την περαιτέρω βελτιστοποίηση του βάρους, του χώρου και του σχεδιασμού. Αυτά περιλαμβάνουν μια νέα ιδέα συγχρονισμού, βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου με κοίλο τρύπημα και έναν βελτιωμένο και αυτοενισχυμένο, αντιολισθητικό συμπλέκτη λουτρό ελαίου πολλαπλών δίσκων (-20N). Ο κινητήρας έχει γίνει 4 κιλά πιο ελαφρύς, γεγονός που βελτιώνει τόσο τον χειρισμό όσο και την εργονομία. Αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις με την πρώτη δοκιμή στη σέλα.
Η RR εξασφαλίζει υψηλές επιδόσεις πρόσφυσης: Τα τέσσερα βασικά Riding Modes RAIN, ROAD, DYNAMIC και RACE σου προσφέρουν πολυάριθμους τρόπους οδήγησης σε διάφορες συνθήκες. Με τον προαιρετικό εξοπλισμό των Riding Modes Pro μπορείς να δημιουργήσεις έναν μοναδικό κόσμο με τις τρεις πρόσθετες λειτουργίες RACE PRO 1, RACE PRO 2 και RACE PRO 3, με το Launch Control, το Pitlane Limiter, το HSC Pro (Hill Start Control Pro) και τον DBC (Dynamic Brake Control). Με το Multicontroller μπορείς να διαμορφώσεις την ακόλουθη ρύθμιση μέσω της οθόνης πλήρους χρώματος TFT 6,5 ": την απόκριση γκαζιού, συμπεριλαμβανομένης της γραμμής κινητήρα, τη ροπή φρεναρίσματος του κινητήρα, τον έλεγχο πρόσφυσης (DTC), συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου τροχού, του ABS και του DDC (Dynamic Damping Control). Με το πλήκτρο μπορείς να προσαρμόσεις τις ρυθμίσεις κατά την οδήγηση μέσω του DTC +/- Shift. Χάρη στην τελευταία τεχνολογία αισθητήρων 6 αξόνων και τη στιγμιαία οδήγηση προς τα εμπρός, η υποστήριξη DTC είναι ιδιαίτερα ομαλή και αποδοτική. Η εμπλοκή εξαρτάται από τη δίοδο, την ταχύτητα και την κλίση.
Περισσότερη σταθερότητα και καλύτερη μετάδοση ισχύος.
Η νέα RR είναι το μόνο Superbike,με αλουμινένιο πλαίσιο ταλάντωσης, το οποίο ως τώρα ήταν γνωστό μόνο από τις αγωνιστικές πίστες. Η μείωση του βάρους κατά 0,3 kg προκαλεί σημαντική μείωση της μη αναρτώμενης μάζας και σημαντικά μικρότερη δημιουργία αυτοκινούμενου πλαισίου κατά την επιτάχυνση. Επιπλέον, ο αποσβεστήρας, ο οποίος μπορεί να ρυθμιστεί στο στάδιο συμπίεσης και οχήματος καθώς και στη βάση ανάρτησης, τοποθετείται μακρύτερα από τον κινητήρα και έτσι εκτίθεται σε λιγότερη θερμότητα. Αυτό έχει σημαντικά πλεονεκτήματα για το αμορτισέρ. Αλλάζοντας τη σχέση ταχυτήτων αποσβεστήρα κρούσεων από 1.9: 1 σε 1.65: 1 και το μεγαλύτερο έμβολο αποσβεστήρα, θα μπορούσε να επιλεγεί με μικρότερη σταθερά ελατηρίου. Αυτή η ελαχιστοποίηση τριβής αυξάνει την άνεση και την απόδοση, καθώς η συσσώρευση ενέργειας στον αποσβεστήρα γίνεται γρήγορα και με ακρίβεια. Το όλο σύστημα είναι, επομένως, πολύ πιο κατάλληλο για τα ελαστικά.
Τέλεια απόσβεση σε όλες τις διαδρομές.
Με τον προαιρετικό εξοπλισμό Dynamic Damping Control (DDC), αναπτύχθηκε πρόσφατα η φιλοσοφία ελέγχου του ηλεκτρονικού πλαισίου καθώς και η συνιστώσα μηχανικής απόσβεσης. Ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για δρόμο ή για πίστα, η ηλεκτρονική βαλβίδα παρέχει πάντα τη μέγιστη απόσβεση, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και τον σκοπό χρήσης. Διατάσσεται παράλληλα με τη μηχανική βαλβίδα. Εάν είναι απαραίτητο, η απόσβεση μειώνεται ή αυξάνεται σε 10ms μέσω αυτής της γραμμής παράκαμψης. Η πλωτή νέα, ανοδιώμενη μπιέλα είναι εξαιρετικά ευαίσθητη. Εάν απαιτείται, το πακέτο δίσκου μπορεί επίσης να προσαρμοστεί από ειδικούς αυτοκινούμενου πλαισίου.
Με τη βοήθεια ενός αισθητήρα ευθείας πορείας, η περόνη ελέγχεται επίσης από τον DDC. Η απόσβεση είναι συνολική και ρυθμίζεται στο στάδιο οχήματος και συμπίεσης. Κατ'ανάγκη, η βάση τόρμου μπορεί να μεταβάλλεται χειροκίνητα.
Κινητήρας
Υδρόψυκτος, τετράχρονος, 4 - κύλινδρος σε σειρά κινητήρας, τέσσερις βαλβίδες τιτανίου ανά κύλινδρο, μεταβλητή μαγνητική βαλβίδα VANOS εισαγωγής BMW ShiftCam
80 mm x 49.7 mm
999 ccm
207 HP (152 kW) στις 13.500 σ.α.λ. |
113 Nm στις 11.000 σ.α.λ |
13.3:1
Ηλεκτρονικός ψεκασμός, μεταβλητό μήκος αναρρόφησης
Ρυθμιζόμενος 3-οδικός καταλύτης, EU-4
Απόδοση οδήγησης / κατανάλωση
299 km/h
6.4 l
149 g/km
Αμόλυβδη 95 (RON), προσαρμοστική ρύθμιση ποιότητας καυσίμου (91 έως 98 RON)
Ηλεκτρικό σύστημα
450 W
12 V / 8 Ah, χωρίς απαιτήσεις συντήρησης |
Μετάδοση κίνησης
Υγρός συμπλέκτης με λειτουργία anti-hopping, υδραυλική ενεργοποίηση
Εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με άμεση οδόντωση και συγχρονιζέ
Αλυσίδα 525 17/45
DTC
Ανάρτηση / φρένα
Σύνδεση αλουμινίου-πλαίσιο γέφυρας, φέρων κινητήρας
Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι, διάμετρος βυθιζόμενου σωλήνα 45 mm
Ταλάντωση κύριας δοκού αλουμινίου, Full-floater pro, κεντρικός αποσβεστήρας κρούσεων, ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης και οχήματος, ρυθμιζόμενη αρχική ροπή τόρμου
120 mm / 117 mm
1.441 mm
93.9 mm
66.5°
Χυτό αλουμίνιο
3.50" x 17"
6.00" x 17"
120/70 ZR 17
190/55 ZR 17
Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 320 mm, δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων
Μονός δίσκος διαμέτρου 220 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
BMW Motorrad Race-ABS ενσωματωμένο
ABS Pro με διαφορετικό συντονισμό σε πρόγραμμα Rain, Road Dynamic, δεν διατίθεται ABS Pro σε πρόγραμμα Race
Διαστάσεις / βάρη
824 mm
1.827 mm
16.5 l
approx. 4 l |
2.073 mm
1.151 mm
848 mm
175 kg (M πακέτο 173,3 kg) χωρίς μπαταρία
197 kg (Πακέτο M 193.5 kg)
407 kg
210 kg