S 1000 RR Sport

Η BMW S 1000 RR.

ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ SUPERBIKE.

Πάντα σκληρά στο όριο και σε αναζήτηση της ιδανικής γραμμής οδηγείς με 152 kW (207 PS). Μια απίστευτη ισχύς ωθεί την RR σου στην κορυφή - με μέγιστη ροπή 113 Nm στα 11.000 U/min και καμπύλη ροπής τουλάχιστον 100 Nm σε μια περιοχή αριθμού στροφών από 5.500 έως 14.500 U/min.  Δέκα χρόνια αφότου η πρώτη γενιά RR γοήτευσε τον κόσμο των μοτοσικλέτών, μπαίνουμε στο επόμενο επίπεδο απόδοσης. Την ίδια στιγμή, έχουμε επεξεργαστεί κάθε εξάρτημα της RR, από μπροστά μέχρι πίσω. Το αποτέλεσμα: μικρότερο βάρος και αισθητά υψηλότερη απόδοση. Είσαι έτοιμος για την pole-position και τη νίκη; Η RR σε περιμένει.

Σχεδιασμένη για μέγιστες επιδόσεις.

Το διαπιστώνεις με την πρώτη ματιά: μπροστά σου βρίσκεται η μοτοσικλέτα υψηλής απόδοσης. Κάθε αξεσουάρ της RR σχεδιάζεται ώστε να αποδίδει τα βέλτιστα από αυτή. Ακόμη και η διάταξη πλαισίου, συμπεριλαμβανομένης της νέας τεχνολογίας ανάρτησης, καθιστά την RR ελαφρύτερη και ακριβέστερη. Επιπλέον, η εργονομική θέση της σέλας είναι ασύγκριτη λόγω του τροποποιημένου πλαισίου και του σχεδιασμού επένδυσης. Οι προβολείς LED της δίνουν μια απόλυτα δυναμική και επιθετική εμφάνιση. Οι εμπρόσθιοι δείκτες περιπλανούνται από την επένδυση στον πίσω καθρέφτη, πράγμα που όχι μόνο δείχνει αισθητικά όμορφο, αλλά βελτιώνει και την ορατότητα. Στην οπίσθια όψη, η RR κυριαρχείται από την άποψη του σχεδιασμού και της λειτουργικότητας: το "all-in-one" είναι το σύνθημα εδώ. Πέρα από τον φωτισμό της πινακίδας κυκλοφορίας,  περιλαμβάνονται και φλας LED, πίσω φώτα και φώτα φρένων.

Έτοιμη για την πίστα.

Όταν πρόκειται για κορυφαίες επιδόσεις, η RR είναι ο καλύτερος σύντροφος. Όχι μόνο στον δρόμο, αλλά και στην πίστα. Με μερικές περιστροφικές χειρολαβές, αποσυναρμολογείς τόσο τον πίσω καθρέφτη όσο και το σύνολο πινακίδων κυκλοφορίας και την μετατρέπεις σε αγωνιστική μοτοσικλέτα.

Τέσσερις κύλινδροι και μία ασυναγώνιστη απόδοση.

Ο ολοκαίνουριος εξελιγμένος τετρακύλινδρος κινητήρας αποτελεί το σύστημα ισχύος της νέας RR. Όχι μόνο η μέγιστη απόδοση αυξήθηκε στα 152 kW (207 hp) στις 13.500 U/min, αλλά βελτιστοποιήθηκε και η καμπύλη ροπής. Και αυτό χάρη στη νέα τεχνολογία BMW ShiftCam, η οποία επιλέγει τον χρόνο ανοίγματος της βαλβίδας και την ανύψωση της βαλβίδας με εκκεντροφόρο, έτσι ώστε ακόμη και σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες να κυμαίνεται σημαντικά μεγαλύτερη ροπή και απόδοση.

Επιπλέον, πολλά άλλα εξαρτήματα προσαρμόστηκαν για την περαιτέρω βελτιστοποίηση του βάρους, του χώρου και του σχεδιασμού. Αυτά περιλαμβάνουν μια νέα ιδέα συγχρονισμού, βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου με κοίλο τρύπημα και έναν βελτιωμένο και αυτοενισχυμένο, αντιολισθητικό συμπλέκτη λουτρό ελαίου πολλαπλών δίσκων (-20N). Ο κινητήρας έχει γίνει 4 κιλά πιο ελαφρύς, γεγονός που βελτιώνει τόσο τον χειρισμό όσο και την εργονομία. Αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις με την πρώτη δοκιμή στη σέλα.

Η RR εξασφαλίζει υψηλές επιδόσεις πρόσφυσης: Τα τέσσερα βασικά Riding Modes RAIN, ROAD, DYNAMIC και RACE σου προσφέρουν πολυάριθμους τρόπους οδήγησης σε διάφορες συνθήκες. Με τον προαιρετικό εξοπλισμό των Riding Modes Pro μπορείς να δημιουργήσεις έναν μοναδικό κόσμο με τις τρεις πρόσθετες λειτουργίες RACE PRO 1, RACE PRO 2 και RACE PRO 3, με το Launch Control, το Pitlane Limiter, το HSC Pro (Hill Start Control Pro) και τον DBC (Dynamic Brake Control). Με το Multicontroller μπορείς να διαμορφώσεις την ακόλουθη ρύθμιση μέσω της οθόνης πλήρους χρώματος TFT 6,5 ": την απόκριση γκαζιού, συμπεριλαμβανομένης της γραμμής κινητήρα, τη ροπή φρεναρίσματος του κινητήρα, τον έλεγχο πρόσφυσης (DTC), συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου τροχού, του ABS και του DDC (Dynamic Damping Control). Με το πλήκτρο μπορείς να προσαρμόσεις τις ρυθμίσεις κατά την οδήγηση μέσω του DTC +/- Shift. Χάρη στην τελευταία τεχνολογία αισθητήρων 6 αξόνων και τη στιγμιαία οδήγηση προς τα εμπρός, η υποστήριξη DTC είναι ιδιαίτερα ομαλή και αποδοτική. Η εμπλοκή εξαρτάται από τη δίοδο, την ταχύτητα και την κλίση.

Περισσότερη σταθερότητα και καλύτερη μετάδοση ισχύος.

Η νέα RR είναι το μόνο Superbike,με αλουμινένιο πλαίσιο ταλάντωσης, το οποίο ως τώρα ήταν γνωστό μόνο από τις αγωνιστικές πίστες. Η μείωση του βάρους κατά 0,3 kg προκαλεί σημαντική μείωση της μη αναρτώμενης μάζας και σημαντικά μικρότερη δημιουργία αυτοκινούμενου πλαισίου κατά την επιτάχυνση. Επιπλέον, ο αποσβεστήρας, ο οποίος μπορεί να ρυθμιστεί στο στάδιο συμπίεσης και οχήματος καθώς και στη βάση ανάρτησης, τοποθετείται μακρύτερα από τον κινητήρα και έτσι εκτίθεται σε λιγότερη θερμότητα. Αυτό έχει σημαντικά πλεονεκτήματα για το αμορτισέρ. Αλλάζοντας τη σχέση ταχυτήτων αποσβεστήρα κρούσεων από 1.9: 1 σε 1.65: 1 και το μεγαλύτερο έμβολο αποσβεστήρα, θα μπορούσε να επιλεγεί με μικρότερη σταθερά ελατηρίου. Αυτή η ελαχιστοποίηση τριβής αυξάνει την άνεση και την απόδοση, καθώς η συσσώρευση ενέργειας στον αποσβεστήρα γίνεται γρήγορα και με ακρίβεια. Το όλο σύστημα είναι, επομένως, πολύ πιο κατάλληλο για τα ελαστικά. 

Τέλεια απόσβεση σε όλες τις διαδρομές.

Με τον προαιρετικό εξοπλισμό Dynamic Damping Control (DDC), αναπτύχθηκε πρόσφατα η φιλοσοφία ελέγχου του ηλεκτρονικού πλαισίου καθώς και η συνιστώσα μηχανικής απόσβεσης. Ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για δρόμο ή για πίστα, η ηλεκτρονική βαλβίδα παρέχει πάντα τη μέγιστη απόσβεση, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και τον σκοπό χρήσης. Διατάσσεται παράλληλα με τη μηχανική βαλβίδα. Εάν είναι απαραίτητο, η απόσβεση μειώνεται ή αυξάνεται σε 10ms μέσω αυτής της γραμμής παράκαμψης. Η πλωτή νέα, ανοδιώμενη μπιέλα είναι εξαιρετικά ευαίσθητη. Εάν απαιτείται, το πακέτο δίσκου μπορεί επίσης να προσαρμοστεί από ειδικούς αυτοκινούμενου πλαισίου.

Με τη βοήθεια ενός αισθητήρα ευθείας πορείας, η περόνη ελέγχεται επίσης από τον DDC. Η απόσβεση είναι συνολική και ρυθμίζεται στο στάδιο οχήματος και συμπίεσης. Κατ'ανάγκη, η βάση τόρμου μπορεί να μεταβάλλεται χειροκίνητα. 

 
Κινητήρας
Τύπος

Υδρόψυκτος, τετράχρονος, 4 - κύλινδρος σε σειρά κινητήρας, τέσσερις βαλβίδες τιτανίου ανά κύλινδρο, μεταβλητή μαγνητική βαλβίδα VANOS εισαγωγής BMW ShiftCam

Διάμετρος x Διαδρομή

80 mm x 49.7 mm

Κυβισμός

999 ccm

Μέγιστη ισχύς
207 HP (152 kW) στις 13.500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή

113 Nm στις 11.000 σ.α.λ 

Σχέση συμπίεσης

13.3:1

Προετοιμασία καυσίμου

Ηλεκτρονικός ψεκασμός, μεταβλητό μήκος αναρρόφησης 

Έλεγχος εκπομπών

Ρυθμιζόμενος 3-οδικός καταλύτης, EU-4 

 
Απόδοση οδήγησης / κατανάλωση
Μέγιστη ταχύτητα

299 km/h

Μέγιστη ταχύτητα Πάνω από 200 km/h Κατανάλωση ανά 100 km βάσει WMTC

6.4 l

Εκπομπές CO2 βάσει WMTC

149 g/km

Τύπος καυσίμου

Αμόλυβδη 95 (RON), προσαρμοστική ρύθμιση ποιότητας καυσίμου (91 έως 98 RON) 

 
Ηλεκτρικό σύστημα
Εναλλακτής

450 W

Μπαταρία
12 V / 8 Ah, χωρίς απαιτήσεις συντήρησης 
 
Μετάδοση κίνησης
Συμπλέκτης

Υγρός συμπλέκτης με λειτουργία anti-hopping, υδραυλική ενεργοποίηση 

Κιβώτιο ταχυτήτων

Εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με άμεση οδόντωση και συγχρονιζέ

Δευτερεύουσα μετάδοση

Αλυσίδα 525 17/45

Έλεγχος πρόσφυσης

DTC

 
Ανάρτηση / φρένα
Πλαίσιο

Σύνδεση αλουμινίου-πλαίσιο γέφυρας, φέρων κινητήρας 

Εμπρόσθια ανάρτηση / ελατήρια

Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι, διάμετρος βυθιζόμενου σωλήνα 45 mm 

Πίσω ανάρτηση / ελατήρια

Ταλάντωση κύριας δοκού αλουμινίου, Full-floater pro, κεντρικός αποσβεστήρας κρούσεων, ρυθμιζόμενη απόσβεση συμπίεσης και οχήματος, ρυθμιζόμενη αρχική ροπή τόρμου 

Διαδρομή ελατηρίου, εμπρός/πίσω

120 mm / 117 mm

Μεταξόνιο

1.441 mm

Ίχνος

93.9 mm

Γωνία τιμονιού

66.9°

Τροχοί

Χυτό αλουμίνιο 

Ζάντα, εμπρός

3.50" x 17"

Διαστάσεις ζάντας, πίσω

6.00" x 17"

Ελαστικό, εμπρός

120/70 ZR 17

Ελαστικό, πίσω

190/55 ZR 17

Φρένο, εμπρός

Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 320 mm, δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων 

Φρένο, πίσω

Μονός δίσκος διαμέτρου 220 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων

ABS

BMW Motorrad Race-ABS ενσωματωμένο 

ABS Pro

ABS Pro με διαφορετικό συντονισμό σε πρόγραμμα Rain, Road Dynamic, δεν διατίθεται ABS Pro σε πρόγραμμα Race 

 
Διαστάσεις / βάρη
Ύψος σέλας

824 mm

Μήκος καμπύλης εσωτερικού ποδιών αναβάτη

1.827 mm 

Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ

16.5 l

από τα οποία ρεζερβουάρ
approx. 4 l
Μήκος

2.073 mm

Ύψος (χωρίς καθρέφτες)

1.151 mm

Πλάτος (με καθρέφτες)

848 mm

Καθαρό βάρος

175 kg (M πακέτο 173,3 kg) χωρίς μπαταρία  

Βάρος χωρίς φορτίο, με πλήρες ρεζερβουάρ/έτοιμο για οδήγηση 1)

197 kg (Πακέτο M 193.5 kg)

 
1)
Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος

407 kg

Μέγιστο φορτίο (με τον βασικό εξοπλισμό)

210 kg

1) Όπως ορίζεται στην οδηγία της ΕΕ 168/2013, με όλα τα υγρά λειτουργίας, με τον βασικό εξοπλισμό και με ποσοστό τουλάχιστον 90%της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ καυσίμου.

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

  • BMW Motorrad
  • S 1000 RR

  • 20.000,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

Επιθυμώ περισσότερες πληροφορίες...

*  Τιμή βασικής έκδοσης. Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τα τέλη κυκλοφορίας.
* * Ο τιμοκατάλογος ενδέχεται να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση.

Ετικέτες: 1000, Sport, BMW, Motorrad