S 1000 R Roadster

Ασυμβίβαστα δυναμική.

Είναι ο χτύπος της καρδιάς σου άμεσα συνδεδεμένος με το στροφόμετρο; Τότε η S 1000 R είναι η κατάλληλη roadster για εσένα – με τα απολύτως απαραίτητα, αλλά προσφέροντας την απόλυτη οδηγική διασκέδαση. Κάθε φορά που ο επιθετικός κινητήρας των 165 hp / 121 kW ανεβάζει στροφές, ένα χαμόγελο θα διαγράφεται στο πρόσωπό σου. Και ο πλούσιος ήχος του νέου πίσω HP σιγαστήρα από τιτάνιο δεν αφήνει καμία αμφιβολία: αυτός είναι ο ήχος που θα έπρεπε να σε συνοδεύει στη γρήγορη λωρίδα.

 

Αδρεναλίνη πάνω σε δύο τροχούς. Ο σχεδιασμός.

Κάποιοι την αποκαλούν γυμνή, εμείς όμως απλά επικεντρωνόμαστε στα απολύτως απαραίτητα. Τα γονίδια της αδελφής της, S 1000 RR, είναι αρκετά εμφανή: μια επιθετική σιλουέτα, μία ξεχωριστή όψη και ο χαρακτηριστικός της ήχος. Η σημαντικά μειωμένη πλαϊνή επένδυση και ο ακριβής χρωματισμός κάνουν σαφές πως: η παροχή ισχύος δεν είναι το μόνο πράγμα που δεν δέχεται συμβιβασμούς. Τρία χρώματα υπογραμμίζουν το χαρακτήρα της μοτοσικλέτας: Motorsport, Catalano Grey και Racing Red / Black Storm Metallic.

 

Η πηγή όλης της δυναμικής: ο κινητήρας.

Ο υψηλής απόδοσης 4-κύλινδρος σε σειρά κινητήρας, όπως και το πίσω μέρος, προέρχονται από την RR. Με τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων EU-4 και το νέο κανονισμό για το θόρυβο, η απόδοσή της έχει αυξηθεί σε 165 hp / 121 kW. Για μια εξαιρετικά γραμμική ροπή και σταθερή κίνηση σε όλο το φάσμα στροφών του κινητήρα.
Το E-Gas σου επιτρέπει να μετράς αυτή τη δύναμη με ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια. Και η δοκιμασμένη σε αγώνες, υποβοήθηση αλλαγών ταχυτήτων Pro, σου επιτρέπει να αλλάζεις ταχύτητες χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη: για ακόμη περισσότερη δυναμική και μικρότερους χρόνους απόκρισης - καλώς ήρθες στην παραμεθόριο!


 

Ώρα για προσαρμογές. Ο εξοπλισμός.

Στον βασικό εξοπλισμό, σου προσφέρει δύο Riding Modes: Rain και Road. Το "Rain" παρέχει μια ήπια απόκριση στο γκάζι, με ABS και ASC προσαρμοσμένα στις υγρές επιφάνειες των δρόμων. Ενώ από την άλλη πλευρά, το "Road" βελτιστοποιεί την απόκριση του γκαζιού, με ABS και ASC για στεγνή άσφαλτο.
Προαιρετικά, μπορείς να προσθέσεις δύο επιπλέον Modes : Dynamic και Dynamic Pro. Ακόμα, με το ABS Pro νιώθεις ασφαλής και στις απότομες στροφές, και με το DTC, έχεις τον έλεγχο της εκκίνησης και το pit lane limiter. Με τη Dynamic Pro λειτουργία χρήστη έχεις τη δυνατότητα να προσαρμόσεις τις ρυθμίσεις που θέλεις. Πλέον υπάρχει μόνο ένα όριο: αυτό που θέτεις εσύ στον εαυτό σου.


 

Χωρίς συμβιβασμούς. Οι επιλογές εξατομίκευσης.

Για την ασταμάτητη δίψα σου για δρόμους με ατελείωτες στροφές, υπάρχουν δύο πακέτα με ειδικά αξεσουάρ. Το πακέτο Sport εκπληρώνει όλες τις υποσχέσεις του. Σε αυτό συμπεριλαμβάνονται: υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων Pro, Cruise Control, Riding Mode Pro (με τα Dynamic και Dynamic Pro modes), DTC, ABS Pro, pit lane limiter και launch control. Ενώ το πακέτο Dynamic περιλαμβάνει: ηλεκτρονικές αναρτήσεις DDC, θερμαινόμενα grips, LED φλας και καρίνα κινητήρα.
Και με τις σφυρήλατες HP ζάντες, η μοτοσικλέτα γίνεται 2,4 kg πιο ελαφριά, αλλά ο χαρακτήρας της αναδεικνύεται ακόμη παραπάνω.

 

Κινητήρας

Τύπος
Υδρόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, δύο εκκεντροφόρους επί κεφαλής
Διάμετρος x διαδρομή
80 mm x 49.7 mm
Κυβισμός

999 cc

Μέγιστη ισχύς
121 kW (165 PS) στις 11.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή
114 Nm στις 9.250 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης
12,1 : 1
Διαχείριση καυσίμου/κινητήρα
Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου
Έλεγχος εκπομπών
Προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-4, HP πίσω σιγαστήρας τιτανίου
 

Απόδοση οδήγησης / κατανάλωση

Μέγιστη ταχύτητα
Πάνω από 200 km/h
Κατανάλωση ανά 100 km βάσει WMTC
6,7 l
Εκπομπές CO2 βάσει WMTC

154 g/km

Τύπος καυσίμου
Σούπερ αμόλυβδη, 95-98 οκτανίων (RON) (έλεγχος προανάφλεξης, ονομαστική απόδοση ισχύος με καύσιμο 98 οκτανίων)
 

Ηλεκτρικό σύστημα

Εναλλάκτης
406 W
Μπαταρία
12 V/ 9 Ah, χωρίς συντήρηση




Μετάδοση κίνησης

Συμπλέκτης
Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, με λειτουργία anti-hopping, λειτουργία με ντίζα
Κιβώτιο ταχυτήτων
6 σχέσεων συγχρονιζέ με γρανάζια ίσιας οδόντωσης
Δευτερεύουσα μετάδοση
Αλυσίδα 17/45
 

Ανάρτηση / φρένα

Πλαίσιο
Τύπου γέφυρας, από χυτό αλουμίνιο, στηριγμένο πάνω στον κινητήρα
Εμπρόσθια ανάρτηση / ελατήρια
Πιρούνι upside-down διαμέτρου 46 mm, ρυθμιζόμενη επαναφορά και συμπίεση
Πίσω ανάρτηση / ελατήρια
Ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο, κεντρικό αμορτισέρ, ρυθμιζόμενη απόσβεση-επαναφορά
Διαδρομή ελατηρίου, εμπρός/πίσω
120 mm / 120 mm
Μεταξόνιο
1.439 mm
Ίχνος
98,5 mm
Γωνία τιμονιού
65,2°
Τροχοί
Χυτό αλουμίνιο
Ζάντα, εμπρός
3.50 x 17"
Ζάντα, πίσω
6.00 x 17"
Ελαστικό, εμπρός
120/70 ZR 17
Ελαστικό, πίσω
190/55 ZR 17
Φρένο, εμπρός
Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 320 mm, δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων, πάχους 5 mm
Φρένο, πίσω
Μονός δίσκος, διαμέτρου 220 mm, πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλου, πάχους 5 mm
ABS
BMW Motorrad Race ABS, μερικώς αυτόματο, με δυνατότητα απενεργοποίησης
 

Διαστάσεις / βάρη

Μήκος
2.057 mm
Πλάτος (με καθρέφτες)
845 mm
Ύψος (χωρίς καθρέφτες)
1.228 mm
Ύψος σέλας, χωρίς φορτίο

814 mm (Σέλα comfort (αξεσουάρ): 840 mm)

Μήκος καμπύλης εσωτερικού ποδιών αναβάτη, χωρίς φορτίο

1.805 mm (Σέλα comfort (αξεσουάρ): 1.865 mm)

Βάρος χωρίς φορτίο, με πλήρες ρεζερβουάρ/έτοιμο για οδήγηση

205 kg

 1)
Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος
407 kg
Μέγιστο φορτίο (με τον βασικό εξοπλισμό)
202 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ
17,5 l
Ρεζέρβα

περίπου 4 l

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

  • BMW Motorrad Motorcycles
  • S 1000 R

  • 15.250,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

ΑΓΟΡΑ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΩΡΑ

*  Τιμή βασικής έκδοσης. Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τα τέλη κυκλοφορίας.
* * Ο τιμοκατάλογος ενδέχεται να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση.

Ετικέτες: BMW, 1200, Roadster, Motorrad