S 1000 R Roadster

Ασυμβίβαστα δυναμική.

Είναι ο χτύπος της καρδιάς σου άμεσα συνδεδεμένος με το στροφόμετρο; Τότε η S 1000 R είναι η κατάλληλη roadster για εσένα – με τα απολύτως απαραίτητα, αλλά προσφέροντας την απόλυτη οδηγική διασκέδαση. Κάθε φορά που ο επιθετικός κινητήρας των 165 hp / 121 kW ανεβάζει στροφές, ένα χαμόγελο θα διαγράφεται στο πρόσωπό σου. Και ο πλούσιος ήχος του νέου πίσω HP σιγαστήρα από τιτάνιο δεν αφήνει καμία αμφιβολία: αυτός είναι ο ήχος που θα έπρεπε να σε συνοδεύει στη γρήγορη λωρίδα.

 

Αδρεναλίνη πάνω σε δύο τροχούς. Ο σχεδιασμός.

Κάποιοι την αποκαλούν γυμνή, εμείς όμως απλά επικεντρωνόμαστε στα απολύτως απαραίτητα. Τα γονίδια της αδελφής της, S 1000 RR, είναι αρκετά εμφανή: μια επιθετική σιλουέτα, μία ξεχωριστή όψη και ο χαρακτηριστικός της ήχος. Η σημαντικά μειωμένη πλαϊνή επένδυση και ο ακριβής χρωματισμός κάνουν σαφές πως: η παροχή ισχύος δεν είναι το μόνο πράγμα που δεν δέχεται συμβιβασμούς. Τρία χρώματα υπογραμμίζουν το χαρακτήρα της μοτοσικλέτας: Motorsport, Catalano Grey και Racing Red / Black Storm Metallic.

 

Η πηγή όλης της δυναμικής: ο κινητήρας.

Ο υψηλής απόδοσης 4-κύλινδρος σε σειρά κινητήρας, όπως και το πίσω μέρος, προέρχονται από την RR. Με τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων EU-4 και το νέο κανονισμό για το θόρυβο, η απόδοσή της έχει αυξηθεί σε 165 hp / 121 kW. Για μια εξαιρετικά γραμμική ροπή και σταθερή κίνηση σε όλο το φάσμα στροφών του κινητήρα.
Το E-Gas σου επιτρέπει να μετράς αυτή τη δύναμη με ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια. Και η δοκιμασμένη σε αγώνες, υποβοήθηση αλλαγών ταχυτήτων Pro, σου επιτρέπει να αλλάζεις ταχύτητες χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη: για ακόμη περισσότερη δυναμική και μικρότερους χρόνους απόκρισης - καλώς ήρθες στην παραμεθόριο!


 

Ώρα για προσαρμογές. Ο εξοπλισμός.

Στον βασικό εξοπλισμό, σου προσφέρει δύο Riding Modes: Rain και Road. Το "Rain" παρέχει μια ήπια απόκριση στο γκάζι, με ABS και ASC προσαρμοσμένα στις υγρές επιφάνειες των δρόμων. Ενώ από την άλλη πλευρά, το "Road" βελτιστοποιεί την απόκριση του γκαζιού, με ABS και ASC για στεγνή άσφαλτο.
Προαιρετικά, μπορείς να προσθέσεις δύο επιπλέον Modes : Dynamic και Dynamic Pro. Ακόμα, με το ABS Pro νιώθεις ασφαλής και στις απότομες στροφές, και με το DTC, έχεις τον έλεγχο της εκκίνησης και το pit lane limiter. Με τη Dynamic Pro λειτουργία χρήστη έχεις τη δυνατότητα να προσαρμόσεις τις ρυθμίσεις που θέλεις. Πλέον υπάρχει μόνο ένα όριο: αυτό που θέτεις εσύ στον εαυτό σου.


 

Χωρίς συμβιβασμούς. Οι επιλογές εξατομίκευσης.

Για την ασταμάτητη δίψα σου για δρόμους με ατελείωτες στροφές, υπάρχουν δύο πακέτα με ειδικά αξεσουάρ. Το πακέτο Sport εκπληρώνει όλες τις υποσχέσεις του. Σε αυτό συμπεριλαμβάνονται: υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων Pro, Cruise Control, Riding Mode Pro (με τα Dynamic και Dynamic Pro modes), DTC, ABS Pro, pit lane limiter και launch control. Ενώ το πακέτο Dynamic περιλαμβάνει: ηλεκτρονικές αναρτήσεις DDC, θερμαινόμενα grips, LED φλας και καρίνα κινητήρα.
Και με τις σφυρήλατες HP ζάντες, η μοτοσικλέτα γίνεται 2,4 kg πιο ελαφριά, αλλά ο χαρακτήρας της αναδεικνύεται ακόμη παραπάνω.

 
Κινητήρας 
ΤύποςΥδρόψυκτος, τετράχρονος σε σειρά κινητήρας, δύο εκκεντροφόροι, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο
Διάμετρος x Διαδρομή80 mm x 49.7 mm
Κυβισμός999 ccm
Μέγιστη ισχύς121 kW (165 hp) στις 11.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή114 Nm στις 9.250 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης12.1 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήραΗλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός
Διαχείριση καυσαερίωνΠροδιαγραφές εκπομπής ρύπων EU-4, τελικό εξάτμισής από τιτάνιο
Επιδόσεις / Κατανάλωση Καυσίμου 
Τελική ταχύτηταΠάνω από 200 km/h
Κατανάλωση ανά 100 km κατά WMTC6,7 l
Τύπος καυσίμουΣούπερ αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 95-98 (RON), αυτόματος έλεγχος προανάφλεξης
Ηλεκτρικό Σύστημα 
Εναλλάκτης406 W
Μπαταρία12 V / 9 Ah, χωρίς απαιτήσεις συντήρησης
Σύστημα μετάδοσης ισχύος 
ΣυμπλέκτηςΥγρός πολύδισκος συμπλέκτης, με λειτουργία anti-hopping, μηχανικά ελεγχόμενη
Κιβώτιο ταχυτήτων6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής
Δευτερεύουσα μετάδοσηΑλυσίδα 17/45
Πλαίσιο / φρένα 
ΠλαίσιοΤύπου γέφυρας, από χυτό αλουμίνιο, στηριγμένο πάνω στον κινητήρα
Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχούUpside-down πιρούνι Ø 46 mm, ρυθμιζόμενη επαναφορά και συμπίεση
Ανάρτηση / θέση πίσω τροχούΨαλίδι από χυτό αλουμίνιο, συνεχώς ρυθμιζόμενη απόσβεση-επαναφορά
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω120 mm / 120 mm
Μεταξόνιο1.439 mm
Ίχνος98,5 mm
Γωνία τιμονιού65.2°
ΖάντεςΧυτοί αλουμινένιοι τροχοί
Ζάντα, εμπρός3.50 x 17''
Ζάντα, πίσω6.00 x 17''
Ελαστικό, εμπρός120/70 ZR 17
Ελαστικό, πίσω190/55 ZR 17
Φρένο, εμπρόςΔιπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 320 mm, 5 mm πάχους, δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων
Φρένο, πίσωΜονός πλευστός δίσκος διαμέτρου 220 mm, 5 mm πάχους, δαγκάνα μονού εμβόλου
ABSBMW Motorrad Race ABS, (μερικώς αυτόματο) με δυνατότητα απενεργοποίησης
Διαστάσεις / βάρη 
Μήκος2.057 mm
Πλάτος (με καθρέπτες)845 mm
Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες)1.228 mm
Ύψος σέλας, βάρος κενό814 mm
Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, βάρος κενό1.805 mm
Βάρος άνευ φορτίου, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ 1)205 kg
Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος407 kg
Ωφέλιμο φορτίο (με τον βασικό εξοπλισμό)202 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ17,5 l
Ρεζέρβαπερίπου 4 l
  • Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)
  • 1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

  • BMW Motorrad
  • S 1000 R

  • 15.150,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

Επιθυμώ περισσότερες πληροφορίες...

*  Τιμή βασικής έκδοσης. Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τα τέλη κυκλοφορίας.
* * Ο τιμοκατάλογος ενδέχεται να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση.

Ετικέτες: BMW, 1200, Roadster, Motorrad