Η BMW R NINET URBAN G/S
ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ, ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ, ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ
Προορισμός είναι η παράκαμψη και όχι ο δρόμος. Κι αν κάποια στιγμή χρειαστεί να κινηθείς σε χωματόδρομο, θα βεβαιωθείς ότι η R nineT Urban G/S βρίσκεται στο στοιχείο της. Η σχεδίασή της μιμείται τα πρώτα μοντέλα G/S. Κυρίως όμως τη θρυλική BMW R 80 G/S. Και την ιδέα ότι τα πάντα είναι εφικτά. Η γεωμετρία με την όρθια, ξεκούραστη θέση οδήγησης, η ισορροπημένη οδική συμπεριφορά και ο κινητήρας boxer με τον χαρακτηριστικό ήχο σε προκαλούν: Καιρός να γράψουμε με την R nineT Urban G/S ξανά ιστορία – τη δική σου ιστορία. Προσωπική, ξεχωριστή, απόλυτα στο πνεύμα του #Soulfuel.
ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Ένα βλέμμα προς τα πίσω και μετά προς τα μπροστά
Τη δεκαετία του '80 η τυπική εμφάνιση G/S δεν περνούσε σίγουρα απαρατήρητη. Τα τρία χρώματα της R nineT Urban G/S παραπέμπουν σε αυτήν την εποχή.
Light white με Tape
Το αστραφτερό λευκό, το μαύρο πλαίσιο και η σέλα σε ανοικτό κόκκινο χρώμα καθιστούν τη μοτοσικλέτα πραγματικό πόλο έλξης.
«Η μοτοσικλέτα που ξυπνά αναμνήσεις. Ανέβα και ξεκίνα – ο δρόμος είναι ο προορισμός.»
Δημιούργησε τον δικό σου θρύλο
Δεν υπάρχει κάτι πιο ωραίο από τα ισχυρά πρότυπα. Αυτό ισχύει και για τη σχεδίαση. Η R nineT Urban G/S σού προσφέρει πολλές δυνατότητες για να μείνεις αξέχαστος. Στο πακέτο τορνευμένων εξαρτημάτων Option 719 Classic βλέπεις από την πρώτη κιόλας στιγμή την αγάπη για την ποιότητα. Οι χρυσαφί ανοδιωμένοι ακτινωτοί τροχοί φέρνουν στο προσκήνιο την ιδιαίτερη προσωπικότητά σου.
Διαθέσιμος για κάθε πρόκληση
Με ευελιξία μέσα στην πυκνή κυκλοφορία της πόλης ή διαφυγή σε κάποιον χωματόδρομο; Ο αεροελαιόψυκτος κινητήρας boxer σε ακολουθεί σε κάθε σου ιδέα. Και σου προσφέρει άφθονη οδηγική απόλαυση. Η οδική συμπεριφορά είναι ισορροπημένη, χωρίς να χάνει σε δυναμισμό όταν το απαιτούν οι περιστάσεις. Η βελτιωμένη καμπύλη ροπής εξασφαλίζει δυναμικές επιταχύνσεις στην περιοχή μεταξύ 4.000 και 6.000 σ.α.λ. Εκεί δηλαδή που σου έρχονται οι πιο αυθόρμητες ιδέες. Παράλληλα, η μέγιστη ροπή διατηρείται στα 116 Nm στις 6.000 σ.α.λ. Φυσικά, ο κινητήρας boxer πληροί τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 5.
ΑΝΕΣΗ; ΑΣΦΑΛΩΣ
Λίγο μεγαλύτερη κλίση
Η R nine T Urban G/S εντυπωσιάζει με την ισορροπημένη οδική συμπεριφορά. Στο νέο Dirt Mode των λειτουργιών οδήγησης Pro τα συστήματα ελέγχου ASC και DTC επεμβαίνουν τώρα πιο καθυστερημένα: ιδανική ρύθμιση για το χώμα και το χαλίκι, μακριά από την άσφαλτο. Ο προσαρμοζόμενος προβολέας φροντίζει για άριστο φωτισμό στο εσωτερικό της στροφής, όταν η κλίση της μοτοσικλέτας είναι από 7° έως 25°.
Βασικός εξοπλισμός
- Προβολείς LED με φώτα ημέρας
- Ταχύμετρο με υπολογιστή ταξιδιού
- Αυτόματος Έλεγχος Ευστάθειας (ASC)
- Λειτουργίες οδήγησης Rain & Road
- Συγκρότημα μετάδοσης και HAG μαύρο
- Θύρα φόρτισης USB
Προαιρετικός εξοπλισμός
- Πακέτο Comfort, συμπερ. λειτουργίες οδήγησης Pro με λειτουργία Dirt
- Θερμαινόμενα γκριπ και σύστημα ελέγχου ταχύτητας
- Νέοι χρωματισμοί
- Ακτινωτοί τροχοί I & II
- Πακέτο τορνευμένων εξαρτημάτων Option 719 I & II
- Ελαστικά offroad
Πρόσθετος εξοπλισμός αξεσουάρ
- Στροφόμετρο με υπολογιστή ταξιδιού
- Κοντό πίσω τμήμα
- Πίσω τμήμα Tracker
- Φλας ολοκληρωμένων λειτουργιών
- Καλύμματα κυλινδροκεφαλών 2V-Style
Κινητήρας
Αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος τετράχρονος κινητήρας boxer με δύο εκκεντροφόρους και τέσσερις ακτινικά διατεταγμένες βαλβίδες ανά κύλινδρο και κεντρικό αντικραδασμικό άξονα
101 mm x 73 mm
1.170 ccm
80 kW (109 PS) σε 7.250 σ.α.λ.
116 Nm στις 6.000 σ.α.λ.
12,0 : 1
Ηλεκτρονικός ψεκασμός στην πολλαπλή εισαγωγής/ψηφιακή διαχείριση κινητήρα με διακοπή παροχής καυσίμου και διπλή ανάφλεξη
Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης, προδιαγραφές εκπομπών ρύπων EU-5
Επιδόσεις / Κατανάλωση
πάνω από 200 km/h
5,1 l
119 g/km
Super(plus) αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 95-98 (ROZ) (ονομαστική ικανότητα επιβάρυνσης με 98 ROZ)
Ηλεκτρικό σύστημα
Τριφασικός εναλλάκτης με 720 Watt
12 V / 12 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης
Μετάδοση ισχύος
Ξηρός μονόδισκος συμπλέκτης, υδραυλικά ενεργοποιούμενος
Κιβώτιο έξι σχέσεων συνεχούς εμπλοκής με ελικοειδή οδόντωση
Με άξονα
Αναρτήσεις / Φρένα
Πλαίσιο τριών τμημάτων, αποτελούμενο από μπροστινό πλαίσιο και πίσω υποπλαίσιο δύο τμημάτων, με το συγκρότημα κινητήρα-κιβωτίου ως φέρον στοιχείο, δυνατότητα αποσυναρμολόγησης πλαισίου σέλας συνεπιβάτη
Τηλεσκοπικό πιρούνι με διάμετρο σταθερής ράβδου 43 mm
Αλουμινένιο μονό ψαλίδι με BMW Motorrad Paralever, κεντρικό γόνατο ανάρτησης, αδιαβάθμητα ρυθμιζόμενη προένταση ελατηρίου μέσω κλειδιού, δυνατότητα ρύθμισης επαναφοράς
125 mm / 140 mm
1.527 mm
110,6 mm
61,5°
Χυτές ζάντες
3,00 x 19"
4,50 x 17"
120/70 R 19
170/60 R 17
Διπλό δισκόφρενο, διαμέτρου 320 mm, σταθερή δαγκάνα 4 εμβόλων
Μονό δισκόφρενο, διάμετρος 265 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
BMW Motorrad ABS Pro
Διαστάσεις / Βάρος
850 mm
1.890 mm
17 l
περίπου 3,5 l
2.175 mm
1.330 mm
865 mm
223 kg
430 kg
207 kg