R nineT Urban G/S New Heritage

Η BMW R NINET URBAN G/S

ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ, ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ, ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗ

Προορισμός είναι η παράκαμψη και όχι ο δρόμος. Κι αν κάποια στιγμή χρειαστεί να κινηθείς σε χωματόδρομο, θα βεβαιωθείς ότι η R nineT Urban G/S βρίσκεται στο στοιχείο της. Η σχεδίασή της μιμείται τα πρώτα μοντέλα G/S. Κυρίως όμως τη θρυλική BMW R 80 G/S. Και την ιδέα ότι τα πάντα είναι εφικτά.  Η γεωμετρία με την όρθια, ξεκούραστη θέση οδήγησης, η ισορροπημένη οδική συμπεριφορά και ο κινητήρας boxer με τον χαρακτηριστικό ήχο σε προκαλούν: Καιρός να γράψουμε με την R nineT Urban G/S ξανά ιστορία – τη δική σου ιστορία. Προσωπική, ξεχωριστή, απόλυτα στο πνεύμα του #Soulfuel.

ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Ένα βλέμμα προς τα πίσω και μετά προς τα μπροστά

Τη δεκαετία του '80 η τυπική εμφάνιση G/S δεν περνούσε σίγουρα απαρατήρητη. Τα τρία χρώματα της R nineT Urban G/S παραπέμπουν σε αυτήν την εποχή.

Light white με Tape

Το αστραφτερό λευκό, το μαύρο πλαίσιο και η σέλα σε ανοικτό κόκκινο χρώμα καθιστούν τη μοτοσικλέτα πραγματικό πόλο έλξης.

«Η μοτοσικλέτα που ξυπνά αναμνήσεις. Ανέβα και ξεκίνα – ο δρόμος είναι ο προορισμός.»

Δημιούργησε τον δικό σου θρύλο

Δεν υπάρχει κάτι πιο ωραίο από τα ισχυρά πρότυπα. Αυτό ισχύει και για τη σχεδίαση. Η R nineT Urban G/S σού προσφέρει πολλές δυνατότητες για να μείνεις αξέχαστος. Στο πακέτο τορνευμένων εξαρτημάτων Option 719 Classic βλέπεις από την πρώτη κιόλας στιγμή την αγάπη για την ποιότητα. Οι χρυσαφί ανοδιωμένοι ακτινωτοί τροχοί φέρνουν στο προσκήνιο την ιδιαίτερη προσωπικότητά σου. 

Διαθέσιμος για κάθε πρόκληση

Με ευελιξία μέσα στην πυκνή κυκλοφορία της πόλης ή διαφυγή σε κάποιον χωματόδρομο; Ο αεροελαιόψυκτος κινητήρας boxer σε ακολουθεί σε κάθε σου ιδέα. Και σου προσφέρει άφθονη οδηγική απόλαυση. Η οδική συμπεριφορά είναι ισορροπημένη, χωρίς να χάνει σε δυναμισμό όταν το απαιτούν οι περιστάσεις. Η βελτιωμένη καμπύλη ροπής εξασφαλίζει δυναμικές επιταχύνσεις στην περιοχή μεταξύ 4.000 και 6.000 σ.α.λ. Εκεί δηλαδή που σου έρχονται οι πιο αυθόρμητες ιδέες. Παράλληλα, η μέγιστη ροπή διατηρείται στα 116 Nm στις 6.000 σ.α.λ. Φυσικά, ο κινητήρας boxer πληροί τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 5. 

ΑΝΕΣΗ; ΑΣΦΑΛΩΣ

Λίγο μεγαλύτερη κλίση

Η R nine T Urban G/S εντυπωσιάζει με την ισορροπημένη οδική συμπεριφορά. Στο νέο Dirt Mode των λειτουργιών οδήγησης Pro τα συστήματα ελέγχου ASC και DTC επεμβαίνουν τώρα πιο καθυστερημένα: ιδανική ρύθμιση για το χώμα και το χαλίκι, μακριά από την άσφαλτο. Ο προσαρμοζόμενος προβολέας φροντίζει για άριστο φωτισμό στο εσωτερικό της στροφής, όταν η κλίση της μοτοσικλέτας είναι από 7° έως 25°. 

Κινητήρας

Τύπος

Αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος τετράχρονος κινητήρας boxer με δύο εκκεντροφόρους και τέσσερις ακτινικά διατεταγμένες βαλβίδες ανά κύλινδρο και κεντρικό αντικραδασμικό άξονα

Διάμετρος x Διαδρομή

101 mm x 73 mm

Κυβισμός

1.170 ccm 

Ονομαστική ισχύς

80 kW (109 PS) σε 7.250 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή

116 Nm στις 6.000 σ.α.λ.

Σχέση συμπίεσης

12,0 : 1

Τροφοδοσία καυσίμου

Ηλεκτρονικός ψεκασμός στην πολλαπλή εισαγωγής/ψηφιακή διαχείριση κινητήρα με διακοπή παροχής καυσίμου και διπλή ανάφλεξη

Διαχείριση καυσαερίων

Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης, προδιαγραφές εκπομπών ρύπων EU-5

 

Επιδόσεις / Κατανάλωση

Τελική ταχύτητα

πάνω από 200 km/h

Κατανάλωση ανά 100 km κατά WMTC

5,1 l

Εκπομπές CO2 κατά WMTC

119 g/km

Τύπος καυσίμου

Super(plus) αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 95-98 (ROZ) (ονομαστική ικανότητα επιβάρυνσης με 98 ROZ)

 

Ηλεκτρικό σύστημα

Εναλλάκτης

Τριφασικός εναλλάκτης με 720 Watt

Μπαταρία

12 V / 12 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης

 

Μετάδοση ισχύος

Συμπλέκτης

Ξηρός μονόδισκος συμπλέκτης, υδραυλικά ενεργοποιούμενος

Κιβώτιο ταχυτήτων

Κιβώτιο έξι σχέσεων συνεχούς εμπλοκής με ελικοειδή οδόντωση

Δευτερεύουσα μετάδοση

Με άξονα

 

Αναρτήσεις / Φρένα

Πλαίσιο

Πλαίσιο τριών τμημάτων, αποτελούμενο από μπροστινό πλαίσιο και πίσω υποπλαίσιο δύο τμημάτων, με το συγκρότημα κινητήρα-κιβωτίου ως φέρον στοιχείο, δυνατότητα αποσυναρμολόγησης πλαισίου σέλας συνεπιβάτη

Θέση μπροστινού τροχού / ανάρτηση

Τηλεσκοπικό πιρούνι με διάμετρο σταθερής ράβδου 43 mm

Θέση πίσω τροχού / ανάρτηση

Αλουμινένιο μονό ψαλίδι με BMW Motorrad Paralever, κεντρικό γόνατο ανάρτησης, αδιαβάθμητα ρυθμιζόμενη προένταση ελατηρίου μέσω κλειδιού, δυνατότητα ρύθμισης επαναφοράς

Διαδρομή ανάρτησης μπροστά / πίσω

125 mm / 140 mm

Μεταξόνιο

1.527 mm

Κάστερ

110,6 mm

Γωνία τιμονιού

61,5°

Τροχοί

Χυτές ζάντες

Διαστάσεις ζάντας μπροστά

3,00 x 19"

Διαστάσεις ζάντας πίσω

4,50 x 17"

Ελαστικό μπροστά

120/70 R 19

Ελαστικό πίσω

170/60 R 17

Φρένο μπροστά

Διπλό δισκόφρενο, διαμέτρου 320 mm, σταθερή δαγκάνα 4 εμβόλων

Φρένο πίσω

Μονό δισκόφρενο, διάμετρος 265 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων

ABS

BMW Motorrad ABS Pro

 

Διαστάσεις / Βάρος

Ύψος σέλας σε απόβαρο

850 mm

Εσωτερική καμπύλη ποδιών σε απόβαρο

1.890 mm

Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ

17 l

Ρεζέρβα

περίπου 3,5 l

Μήκος

2.175 mm

Ύψος (με καθρέφτες)

1.330 mm

Πλάτος (με μανέτες)

865 mm

Απόβαρο σε ετοιμότητα για οδήγηση, γεμάτο ρεζερβουάρ

223 kg

 1)
Permitted total weight

430 kg

Payload (with standard equipment)

207 kg

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

  • BMW Motorrad Motorcycles
  • R nineT Urban G/S New

  • 15.860,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

ΑΓΟΡΑ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΩΡΑ

*  Τιμή βασικής έκδοσης. Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τα τέλη κυκλοφορίας.
* * Ο τιμοκατάλογος ενδέχεται να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση.

Ετικέτες: nineT, Urban, G/S, New, Heritage, BMW, Motorrad, Motorcycles