Η BMW R 18 100 YEARS
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Πριν από 100 χρόνια ξεκίνησε με την R 32 μια μοναδική ιστορία επιτυχίας. Σήμερα γιορτάζουμε τη συναρπαστική ιστορία μας με ένα νέο είδωλο: την BMW R 18 100 Years. Περιορίζεται σε 1.923 κομμάτια, είναι ένα πραγματικό μοντέλο που λάτρης της νοσταλγίας που μεταδίδει μια αίσθηση νοσταλγίας.
Το μοντέλο έκδοση παρουσιάζει ιστορικά χαρακτηριστικά με πολύ χρώμιο. Για παράδειγμα, το ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα σταγόνας με λευκή γραμμή, που ήδη από το 1936 κατέστησε την R 5 μη αναγνωρίσιμη. Και φυσικά τον μοναδικό κινητήρα boxer. #SoulFuel στην πιο πολυτελή μορφή του.
« 100 YEARS OF SOUL ΣΕ ΜΙΑ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ »
Μία από τις 1.923
Η λάμψη των δέκα δεκαετιών μπορεί να είναι πρωτόγνωρη και μοντέρνα. Αυτή η μοτοσικλέτα ήταν, είναι και παραμένει ένα σχεδιαστικό χαρακτηριστικό. Statement. Προς το εμβληματικό αντικείμενο, αυτή η περιορισμένη έκδοση γίνεται με την αγάπη για ιστορικές λεπτομέρειες. Και τη θέλησή σας για λάμψη. Η ταπεινότητα είναι διαφορετική. Η πλούσια προσθήκη χρωμίου προσδίδει γυαλάδα. Ένα πραγματικό κύριο στοιχείο. Το έμβλημα των 100 ετών είναι επίσημο: «1 από 1.923» λέει. Και Αυτή δεν είναι μια μοτοσικλέτα για όλους. Ένα για τους πραγματικούς fans.
Όλα τα χρώμια που λαμπυρίζουν
Λαμπερή εμφάνιση: Το μοντέλο 100 Years περιλαμβάνει την επιλογή σχεδίασης Chrome με πολλά εξαρτήματα από χρώμιο, όπως μανέτες και ποδομοχλοί, κλιπ τιμονιού στο μπροστινό κάλυμμα του κινητήρα ή καθρέφτες.
Ο θρύλος ζει
Το μοντέλο Edition ενσαρκώνει τη νοσταλγία και παραμένει επίκαιρο. Η R 18 ξεκίνησε το roadtrip της ως σύγχρονη ερμηνεία των ιστορικών μοτοσικλετών μας. Η BMW R 18 100 Years παρουσιάζει ακόμα πιο έντονα τα εμβληματικά στοιχεία. Τα αμέτρητα χρωμιωμένα τμήματα αντανακλούν τον ήλιο καθώς κινείστε προς τον ορίζοντα. Οι χρωμιωμένοι τελικοί σιγαστήρες εξάτμισης Akrapovic με λογότυπο BMW Motorrad και η σέλα με κόκκινο αίσθημα αίματος, σε καπιτονέ εμφάνιση, είναι μοναδικές.
Κινητήρας
Αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος τετράχρονος κινητήρας boxer με δύο εκκεντροφόρους επάνω από τον στροφαλοφόρο, με κίνηση από αλυσίδα
107,1 mm x 100 mm
1802 cm³
67 kW στις 4750 σ.α.λ.
158 Nm στις 3000 σ.α.λ.
9,6 :1
Ηλεκτρονικός ψεκασμός στην πολλαπλή εισαγωγής/ψηφιακή διαχείριση κινητήρα: BMS-O με ηλεκτρονικό γκάζι
Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης
Επιδόσεις / Κατανάλωση
πάνω από 180 km/h
5,6 l/100km
Σούπερ αμόλυβδη (μέγ. 15% αιθανόλη, E15) ROZ 95 90 AKI
Ηλεκτρικό σύστημα
Εναλλάκτης μόνιμου μαγνήτη 600 W (ονομαστική ισχύς)
12V / 26 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης
Μετάδοση ισχύος
Ξηρός μονόδισκος συμπλέκτης
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων συνεχούς εμπλοκής σε χωριστό περίβλημα κιβωτίου
Καρντανικός άξονας
Αναρτήσεις / Φρένα
Ατσάλινο διπλό πλαίσιο με βιδωτά υποστηρίγματα
Τηλεσκοπικό πιρούνι
Ατσάλινο διπλό ψαλίδι με κεντρικό ελατήριο
120 mm / 90 mm
1731 mm
150 mm
57,3°
Ακτινωτός τροχός (μόνο μπροστά)
3,5" x 19"
5,0" x 16"
120/70 R 19
180/65 B16
Διπλό δισκόφρενο, διαμέτρου 300 mm, σταθερή δαγκάνα 4 εμβόλων
Μονό δισκόφρενο, διάμετρος 300 mm, σταθερή δαγκάνα 4 εμβόλων
BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο)
Διαστάσεις / Βάρη
690 mm
1630 mm
περίπου 16 l
περίπου 4 l
2440 mm
1126 mm
1232 mm
964 mm
345 kg
560 kg
215 kg