M 1000 RR ΜΟΝΤΕΛΑ BMW

Η BMW M 1000 RR

RACING LIKE NO OTHER

Η θέληση για επιδόσεις είναι η κινητήρια δύναμή σου. Το πάθος σε κυριεύει και σε παρακινεί. Το κυνήγι για το κάτι παραπάνω καθορίζει κάθε χιλιοστό του δευτερολέπτου: αυθεντικός μηχανοκίνητος αθλητισμός. Υψηλές επιδόσεις, υλικά προηγμένης τεχνολογίας, κορυφαία ποιότητα κατασκευής και μοναδικότητα μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια: Η M RR είναι το πρώτο μοντέλο M της BMW Motorrad. Τα γονίδιά της προέρχονται απευθείας από τους επαγγελματικούς αγώνες. Ως M RR και M RR με πακέτο M Competition προσφέρει καθαρόαιμη αγωνιστική τεχνολογία για κορυφαίες επιδόσεις στους αγώνες, αλλά και για τους τελειομανείς που αναζητούν εκρήξεις αδρεναλίνης. Διότι το #NeverStopChallenging είναι κάτι παραπάνω από μια υπόσχεση. Είναι μία δέσμευση. 

«Σχεδόν παράδοξο: κυνηγάς τον χρόνο παρόλο που απολαμβάνεις μαζί της κάθε χιλιοστό του δευτερολέπτου.» Tom Sykes, Αναβάτης BMW Motorrad WorldSBK

Από καθαρή θέληση για νίκη

Ο κινητήρας της M RR έχει εξελιχθεί στους αγώνες και έχει τελειοποιηθεί για τον δρόμο. Αυξήσαμε την ιπποδύναμη του τετρακύλινδρου σε σειρά κινητήρα της RR: Για μεγαλύτερη ροπή στις μεσαίες στροφές. Επίσης, αυξήσαμε το όριο στροφών κατά 500 σ.α.λ. στις 15.100 σ.α.λ. Οι μπιέλες από τιτάνιο είναι ελαφρύτερες, τα ζύγωθρα είναι κατά 1,5 mm πιο στενά, το μήκος της χοάνης Airbox μειώθηκε για καλύτερη αλλαγή φορτίου: Εργασία ακριβείας για κάθε χιλιοστό δευτερολέπτου. Χρησιμοποιούνται σφυρήλατα έμβολα με 2 ελατήρια και εγκάρσια νεύρωση και κυλινδροκεφαλές με νέα γεωμετρία αυλών και ενισχυμένες βάσεις εδράνων. Το συνολικό αποτέλεσμα: μεγαλύτερη δυναμική και μειωμένη αδράνεια. Για να επιτευχθεί μια μικρότερη σχέση μετάδοσης, το γρανάζι αλυσίδας απέκτησε ένα επιπλέον δόντι, ενώ αυξήθηκε το μήκος αλυσίδας και το μεταξόνιο. Ο συμπλέκτης με λειτουργία anti-hopping λειτουργεί χωρίς αυτοϋποβοήθηση - η ιδανική λύση για τέλεια εκκίνηση στους αγώνες. 

Φροντίζουν για μεγαλύτερη πίεση: τα M Winglet

Ακόμα και η πίεση μπορεί να καθορίσει τη νίκη ή την ήττα. Τα M Winglet από ανθρακονήματα δημιουργούν αρνητική άντωση 16,3 kg. Σε συνδυασμό με την ψηλή ζελατίνα μπορείς να απολαύσεις περισσότερο τη συγκλονιστική δύναμη πρόωσης. Πριν από τη στροφή, μέσα στη στροφή και κατά την επιτάχυνση στην έξοδο. Ο μπροστινός τροχός στοχεύει ακριβώς στην κορυφή και το πιρούνι διατηρεί την επαφή με την άσφαλτο. Έτσι, το DTC δεν χρειάζεται να επεμβαίνει συχνά. Εσύ μπορείς να φυλάξεις το wheelie για τη γραμμή τερματισμού. 

Διαισθητική, ξεκάθαρη, άμεση, ειλικρινής – έτσι πρέπει να είναι η ανατροφοδότηση

Μόνο αυτό που νιώθεις θα σε πάει παρακάτω. Το πλαίσιο και η γεωμετρία της M RR έχουν προσαρμοστεί ειδικά για την αγωνιστική πίστα. Για καλύτερες επιδόσεις στην πίστα και τα πιτ. Με την οδική συμπεριφορά και την εξισορρόπηση της κλίσης κατά το φρενάρισμα και την εκκίνηση έχεις καλύτερη αίσθηση του μπροστινού και του πίσω τροχού. Ακόμα και σε επαρχιακούς δρόμους. Το μακρύτερο μεταξόνιο επιτρέπει στην M RR να κάθεται καλύτερα στο οδόστρωμα. Το εύκολα ρυθμιζόμενο σημείο περιστροφής του ψαλιδιού έχει μεγαλύτερο μέγεθος και διαθέτει τώρα νέα κλιμάκωση. Ο νέος πίσω άξονας επιτρέπει τώρα την γρήγορη αλλαγή του πίσω τροχού, χάρη και στην προσαρμοσμένη δαγκάνα φρένων. Εδώ, ο διάδρομος των πιτ συναντά τη θέλησή σου για τελειότητα. 

Ασυμβίβαστη επιτάχυνση – απλώς με την αντίθετη σειρά

Εξελίξαμε την καλύτερη δαγκάνα φρένων της αγοράς. Ένα αποτέλεσμα, τρεις λέξεις: Η καλύτερη στην κατηγορία της. Για μεγαλύτερη σταθερότητα σημείου πίεσης βελτιώσαμε το απόθεμα υγρών. Εκτός από τα υλικά τριβής του βασικού εξοπλισμού μπορείς να επιλέξεις ένα ακόμα προαιρετικά διαθέσιμο. Αυτό προέρχεται από το πρωτάθλημα μεγάλων αποστάσεων και προορίζεται αποκλειστικά για την αγωνιστική πίστα. Με τον ειδικά προσαρμοσμένο συνδυασμό βαλβίδων/δαγκάνας εξασφαλίζεται κορυφαία σταθερότητα στην πέδηση, άριστη πληροφόρηση και ιδανική προσαρμογή στο RACE ABS. Τα φρένα M είναι το απόλυτο σημείο αναφοράς.

Δύο εκδόσεις, ένας στόχος: Απόλυτες επιδόσεις

Κάθε M RR αντιπροσωπεύει την απόλυτη αφοσίωση και τη θέληση για κορυφαία απόδοση. Στη βασική της έκδοση, είναι φτιαγμένη για τους αγώνες και το κυνήγι κάθε χιλιοστού του δευτερολέπτου. Με το πακέτο M Competition κερδίζει τις εντυπώσεις χάρη στα τορνευμένα εξαρτήματα M και τα εξαρτήματα M Carbon που υπογραμμίζουν τη σπορ εμφάνιση.

Οι κυκλικές πίστες δεν έχουν τέλος – ούτε η τελειότητα

Μπορεί να βελτιωθεί η τελειότητα; Αποφάσισε μόνος σου: Η M RR διατίθεται στη βασική έκδοση και προαιρετικά ως M RR με πακέτο Competition. Επιπρόσθετα, σου προσφέρουμε πολλά αξεσουάρ M Performance για την εξατομικευμένη διαμόρφωση της M RR. Πολλά από τα εξαρτήματα τοποθετούνται πολύ γρήγορα, ώστε να μπορείς να μετατρέψεις μέσα σε λίγα λεπτά την M RR από την έκδοση δρόμου σε αγωνιστική μοτοσικλέτα. Και εδώ υπάρχει βελτίωση: η M RR με αξεσουάρ M Performance Race – το μόνο που μετρά είναι η πίστα αγώνων.

Εργοστασιακός εξοπλισμός:

  • Ψηλή ζελατίνα
  • BMW Motorrad ABS και ABS PRO
  • 7 λειτουργίες οδήγησης Pro (Rain, Road, Dynamic, Race, Race Pro 1-3)
  • Pit-Lane-Limiter
  • Launch Control
  • Δυναμικός Έλεγχος Πρόσφυσης (DTC) +/- Shift
  • Wheelie Control
  • Slide Control
  • Αυτόματη Υποβοήθηση Εκκίνησης σε Ανηφόρα (HSC) Pro
  • Δυναμικός Έλεγχος Φρένων (DBC)
  • Υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων Pro
  • Οθόνη TFT
  • Προβολείς LED, πίσω φως και φλας
  • Θερμαινόμενες χειρολαβές
  • Tempomat
  • Κιτ M Chassis με αύξηση ύψους πίσω τμήματος και σημείο περιστροφής ψαλιδιού

Προαιρετικός εξοπλισμός:

  • Πακέτο M Competition με μανέτες φρένου και συμπλέκτη M, ποδωστήρια αναβάτη M, προστατευτικά κινητήρα M, προστατευτικό ποδομοχλού φρένου M, πακέτο M Carbon, ανοδιωμένο ψαλίδι, αλυσίδα M Endurance, M GPS Laptrigger, πακέτο συνεπιβάτη με κάλυμμα θέσης συνεπιβάτη
  • Αντικλεπτικό σύστημα συναγερμού

Πρόσθετος εξοπλισμός:

  • Γρίλια ψυγείου
  • Φιμέ ζελατίνα
  • Φιμέ ζελατίνα bubble
  • Κουβέρτα ελαστικών M
  • Καταγραφέας δεδομένων M και M Laptrigger
  • Κιτ καλύμματος M
 

Κινητήρας

Τύπος κατασκευής

Υδρόψυκτος/ελαιόψυκτος τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας με τέσσερις βαλβίδες τιτανίου ανά κύλινδρο και μεταβλητό χρονισμό των εκκεντροφόρων βαλβίδων εισαγωγής BMW Shiftcam

Διάμετρος x διαδρομή

80 mm x 49,7 mm

Κυβισμός

999 ccm

Ονομαστική ισχύς

156 kW (212 PS) στις 14.500 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή

113 Nm στις 11.000 σ.α.λ.

Σχέση συμπίεσης

13,5 : 1

Τροφοδοσία καυσίμου

Ηλεκτρονικός ψεκασμός, μεταβλητό μήκος αναρρόφησης

Διαχείριση καυσαερίων

Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης, προδιαγραφές εκπομπών ρύπων EU-5

 

Επιδόσεις / Κατανάλωση

Τελική ταχύτητα

306 km/h

Κατανάλωση ανά 100 km κατά WMTC

6,5 l

Εκπομπές CO2 κατά WMTC

151 g/km

Τύπος καυσίμου

Super(plus) αμόλυβδη βενζίνη με αριθμό οκτανίων 95-98 (ROZ)

(έλεγχος προανάφλεξης, ονομαστική ισχύς με 98 ROZ)

 

Ηλεκτρικό σύστημα

Εναλλάκτης

450 Watt

Μπαταρία M

12 V / 5 Ah,  Ιόντων λιθίου

 

Μετάδοση ισχύος

Συμπλέκτης

Υγρός πολύδισκος (λειτουργία Anti-Hopping)

Κιβώτιο ταχυτήτων

Κιβώτιο έξι σχέσεων συνεχούς εμπλοκής με ίσια οδόντωση

Δευτερεύουσα μετάδοση

Αλυσίδα 525 17/46

Έλεγχος πρόσφυσης

BMW Motorrad DTC

 

Αναρτήσεις / Φρένα

Πλαίσιο

Σύνδεση αλουμινίου-πλαίσιο γέφυρας, φέρων κινητήρας

Μπροστινή ανάρτηση / Αμορτισέρ

Τηλεσκοπικό πιρούνι upside down με διάμετρο κινούμενης ράβδου 45 mm, προένταση ελατηρίου και ρυθμιζόμενη προφόρτιση και συμπίεση

Θέση πίσω τροχού / ανάρτηση

Αλουμινένιο διπλό ψαλίδι με κεντρικό γόνατο ανάρτησης, ρυθμιζόμενη προένταση και ρυθμιζόμενη προφόρτιση και συμπίεση

Διαδρομή ανάρτησης μπροστά / πίσω

120 mm / 117 mm

Μεταξόνιο

1.457 mm

Κάστερ

99,8 mm

Γωνία τιμονιού

66,4°

Τροχοί

Τροχοί M Carbon 

Διαστάσεις ζάντας μπροστά

3,50 x 17"

Διαστάσεις ζάντας πίσω

6,00 x 17"

Ελαστικό μπροστά

120/70 ZR 17

Ελαστικό πίσω

200/55 ZR 17

Φρένο εμπρός

Διπλό δισκόφρενο M με διάμετρο 320 mm, πλευστό, σταθερή δαγκάνα με τέσσερα ακτινικά έμβολα

Φρένο πίσω

Μονό δισκόφρενο M με διάμετρο 220 mm, σταθερή δαγκάνα δύο εμβόλων

ABS

BMW Motorrad Race-ABS, μερικώς αυτόματο

ABS Pro

ABS Pro με διαφορετικές ρυθμίσεις στις λειτουργίες Rain, Road, Dynamic, χωρίς ABS Pro στις λειτουργίες Race και Race Pro 1-3

 

Διαστάσεις / Βάρη

Ύψος σέλας σε απόβαρο

832 mm

Εσωτερική καμπύλη ποδιών σε απόβαρο

1.845 mm

Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ

16,5 l

Ρεζέρβα

περίπου 4 l

Μήκος

2.073 mm

Ύψος (χωρίς καθρέφτες)

1.197 mm

Πλάτος (με καθρέφτες)

848 mm

Ξηρό βάρος

170 kg (πακέτο M Competition 169,8 kg) χωρίς μπαταρία

Απόβαρο σε ετοιμότητα για οδήγηση, γεμάτο ρεζερβουάρ

192 kg (πακέτο M Competition 191,8 kg) χωρίς μπαταρία

 1)
Επιτρεπόμενο συνολικό βάρος

407 kg

Φορτίο (με βασικό εξοπλισμό)

212 kg

1) Σύμφωνα με τον Κανονισμό (EE) 168/2013, με όλα τα μέσα λειτουργίας, ανεφοδιασμένη τουλάχιστον στο 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ.

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

  • BMW Motorrad Motorcycles
  • M 1000 RR

  • 34.400,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

ΑΓΟΡΑ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΩΡΑ

*  Τιμή βασικής έκδοσης. Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τα τέλη κυκλοφορίας.
* * Ο τιμοκατάλογος ενδέχεται να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση.

Ετικέτες: 1000, ΜΟΝΤΕΛΑ, BMW, Motorrad, Motorcycles