K 1600 GTL Tour

Όταν η πολυτέλεια ελευθερώνεται από όλα τα περιττά βάρη, τότε περνά σε νέα διάσταση. Στην κορυφή αυτής της εξέλιξης βρίσκεται η νέα K 1600 GTL – μια μοτοσικλέτα touring πρώτης κλάσης, που όμοιά της δεν έχει ξαναϋπάρξει. Με τον πιο compact και πιο αποδοτικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τοποθετήθηκε ποτέ σε μοτοσικλέτα μαζικής παραγωγής.

 

Από άποψη εργονομίας, η K 1600 GTL σχεδιάστηκε για διαδρομές μεγάλων αποστάσεων και έχει φροντίσει ώστε να μη λείψει τίποτα ούτε από τον αναβάτη ούτε από το συνεπιβάτη όσον αφορά την άνεση. Η λεπτή σχεδίαση στην περιοχή της σέλας του αναβάτη, καθώς και το γεγονός ότι οι χειρολαβές του τιμονιού έχουν μεγάλη έκταση προς τα πίσω, εξασφαλίζουν ιδιαίτερα άνετη στάση οδήγησης – για πολλές ώρες και πολλές εκατοντάδες χιλιόμετρα. Αλλά και ο συνεπιβάτης απολαμβάνει μια ευμεγέθη θέση και ένα άνετο στήριγμα πλάτης.

 

Για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα, προσφέρεται προσαρμοζόμενος προβολέας (χαρακτηριστικό του ειδικού εξοπλισμού) – μια επαναστατική καινοτομία που εναρμονίζεται άψογα με το άκρως γοητευτικό μπροστινό τμήμα της K 1600 GTL και παρέχει το μέγιστο δυνατό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας.

 

Η GTL κάνει την πολυτέλεια... ελαφριά. Χάρη στο μοναδικό της πλαίσιο, το οποίο παρέχει κορυφαίο έλεγχο. Με ακαριαία οδηγική αίσθηση, που εξασφαλίζεται από την πρωτοποριακή μπροστινή ανάρτηση Duolever. Στο πίσω μέρος, το Paralever φροντίζει για τη μεταβίβαση της ισχύος του κινητήρα στο δρόμο. Το προαιρετικό ESA II (Ηλεκτρονική Ρύθμιση Ανάρτησης) εξασφαλίζει ότι η GTL θα «γλιστρά» σχεδόν κυριολεκτικά πάνω στο οδόστρωμα σε κάθε περίπτωση, καθώς το σύστημα αυτό επιτρέπει την προσαρμογή της απόσβεσης και της ανάρτησης ανάλογα με την περίσταση και προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ρύθμισης ανάρτησης με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.

 

Κάθε λεπτομέρεια είναι σχεδιασμένη με ένα και μοναδικό σκοπό: την απόλυτη οδηγική απόλαυση. Μια μοτοσικλέτα για εκείνους που επιζητούν ένα νέο είδος υπεροχής.

Η K 1600 GTL. UNSTOPPABLE TOUR.

Κινητήρας  
Τύπος Ελαιοϋδρόψυκτος, τετράχρονος, εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο
Διάμετρος x Διαδρομή 72 mm x 67,5 mm
Κυβισμός 1.649 cc
Μέγιστη ισχύς 118 kW στις 7.750 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 175 Nm στις 5.250 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης 12,2 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός
Διαχείριση καυσαερίων Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3
Επιδόσεις / Κατανάλωση Καυσίμου  
Τελική ταχύτητα Πάνω από 200 km/h
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h 4.6 l
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h 5.9 l
Τύπος καυσίμου Σούπερ αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 95 (RON)
Ηλεκτρικό Σύστημα  
Εναλλάκτης Τριφασικός εναλλάκτης 580 W
Μπαταρία 12 V / 19 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης
Σύστημα μετάδοσης ισχύος  
Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης
Κιβώτιο ταχυτήτων Κιβώτιο 6 ταχυτήτων με ελικοειδή γρανάζια
Δευτερεύουσα μετάδοση Άξονας μετάδοσης
Πλαίσιο / φρένα  
Πλαίσιο Τύπου γέφυρας, από χυτό αλουμίνιο, στηριγμένο πάνω στον κινητήρα
Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού BMW Motorrad Duolever, κεντρικό ελατήριο
Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού BMW Motorrad Paralever
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω 125mm /135 mm
Μεταξόνιο 1,618 mm
Ίχνος 108.4 mm
Γωνία τιμονιού 62.2°
Ζάντες Ζάντες από χυτό αλουμίνιο
Ζάντα, εμπρός 3,50 x 17"
Ζάντα, πίσω 6.00 x 17"
Ελαστικό, εμπρός 120/70 ZR 17
Ελαστικό, πίσω 190/55 ZR 17
Φρένο, εμπρός Διπλό δισκόφρενο, διάμετρος 320 mm, σταθερές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων
Φρένο, πίσω Μονό δισκόφρενο, διάμετρος 320 mm, δαγκάνα δύο εμβόλων
ABS BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο)
Διαστάσεις / βάρη  
Μήκος 2,489mm
Πλάτος (με καθρέπτες) 1,000 mm
Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες) 1,465 mm
Ύψος σέλας, βάρος κενό 750 mm 
Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, βάρος κενό 1,720 mm
Βάρος άνευ φορτίου, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ 1) 348 kg
Βάρος με άδεια δοχεία 2) 321 kg
Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος 560 kg
Ωφέλιμο φορτίο (με τον βασικό εξοπλισμό) 212 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ 26,5 l
Ρεζέρβα περίπου 4 l
  • Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)
  • 1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας
  • 2) Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά.

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

Κωδικός Περιγραφή Τέλος
Ταξινόμησης
Προτεινόμενη Λιανική Τιμή  με Φόρους
0L11 R 18 2.781,40 € 26.490 €
134 Adaptive Headlight
Παραγγέλνεται σε συνδυασμό με το option 219
XX XX
17C Τάπα Ρεζερβουαρ με Κλειδαριά 8,04 € 70 €
202 Φώτα Ημέρας LED
Παραγγέλνεται σε συνδυασμό με το option 219
XX XX
204 Hill Start Control 16,09 € 130 €
219 Εμπρός Φανάρι Pro 62,74 € 500 €
35A Chrome Design
Παραγγέλνεται σε συνδυασμό με το option 47B
XX XX
35B Διπλή λευκή λωρίδα στο ρεζερβουάρ και  στο πίσω φτερό
Παραγγέλνεται σε συνδυασμό με το option 47B
XX XX
519 Θερμαινόμενα Grips 35,39 € 280 €
5AA Όπισθεν 156,05 € 1.200 €
5AB Control Brake Light XX XX
603 Συναγερμός 37,81 € 300 €
413 Κιτ Συνεπιβάτη
Δεν συνδυάζεται με τα option 610 & 778
40,22 € 320 €
ND2 Χρέωση Χρώματος: Black Storm metallic XX XX
47B Ειδική Έκδοση
Παραγγέλνεται σε συνδυασμό με το option ND2
XX XX
778 Σέλα Ψηλή 40,22 € 320 €
610 Σέλα Ψηλή XX XX
  • BMW Motorrad Motorcycles
  • K 1600 GTL

  • 28.500,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

ΑΓΟΡΑ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΩΡΑ

*  Τιμή βασικής έκδοσης. Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τα τέλη κυκλοφορίας.
* * Ο τιμοκατάλογος ενδέχεται να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση.

Ετικέτες: 1600, GTL, Tour, BMW, Motorrad