K 1600 GTL Tour

Όταν η πολυτέλεια ελευθερώνεται από όλα τα περιττά βάρη, τότε περνά σε νέα διάσταση. Στην κορυφή αυτής της εξέλιξης βρίσκεται η νέα K 1600 GTL – μια μοτοσικλέτα touring πρώτης κλάσης, που όμοιά της δεν έχει ξαναϋπάρξει. Με τον πιο compact και πιο αποδοτικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τοποθετήθηκε ποτέ σε μοτοσικλέτα μαζικής παραγωγής.

 

Από άποψη εργονομίας, η K 1600 GTL σχεδιάστηκε για διαδρομές μεγάλων αποστάσεων και έχει φροντίσει ώστε να μη λείψει τίποτα ούτε από τον αναβάτη ούτε από το συνεπιβάτη όσον αφορά την άνεση. Η λεπτή σχεδίαση στην περιοχή της σέλας του αναβάτη, καθώς και το γεγονός ότι οι χειρολαβές του τιμονιού έχουν μεγάλη έκταση προς τα πίσω, εξασφαλίζουν ιδιαίτερα άνετη στάση οδήγησης – για πολλές ώρες και πολλές εκατοντάδες χιλιόμετρα. Αλλά και ο συνεπιβάτης απολαμβάνει μια ευμεγέθη θέση και ένα άνετο στήριγμα πλάτης.

 

Για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα, προσφέρεται προσαρμοζόμενος προβολέας (χαρακτηριστικό του ειδικού εξοπλισμού) – μια επαναστατική καινοτομία που εναρμονίζεται άψογα με το άκρως γοητευτικό μπροστινό τμήμα της K 1600 GTL και παρέχει το μέγιστο δυνατό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας.

 

Η GTL κάνει την πολυτέλεια... ελαφριά. Χάρη στο μοναδικό της πλαίσιο, το οποίο παρέχει κορυφαίο έλεγχο. Με ακαριαία οδηγική αίσθηση, που εξασφαλίζεται από την πρωτοποριακή μπροστινή ανάρτηση Duolever. Στο πίσω μέρος, το Paralever φροντίζει για τη μεταβίβαση της ισχύος του κινητήρα στο δρόμο. Το προαιρετικό ESA II (Ηλεκτρονική Ρύθμιση Ανάρτησης) εξασφαλίζει ότι η GTL θα «γλιστρά» σχεδόν κυριολεκτικά πάνω στο οδόστρωμα σε κάθε περίπτωση, καθώς το σύστημα αυτό επιτρέπει την προσαρμογή της απόσβεσης και της ανάρτησης ανάλογα με την περίσταση και προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ρύθμισης ανάρτησης με το απλό πάτημα ενός κουμπιού.

 

Κάθε λεπτομέρεια είναι σχεδιασμένη με ένα και μοναδικό σκοπό: την απόλυτη οδηγική απόλαυση. Μια μοτοσικλέτα για εκείνους που επιζητούν ένα νέο είδος υπεροχής.

Η K 1600 GTL. UNSTOPPABLE TOUR.

Κινητήρας 
ΤύποςΕλαιοϋδρόψυκτος, τετράχρονος, εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο
Διάμετρος x Διαδρομή72 mm x 67,5 mm
Κυβισμός1.649 cc
Μέγιστη ισχύς118 kW στις 7.750 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή175 Nm στις 5.250 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης12,2 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήραΗλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός
Διαχείριση καυσαερίωνΤριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3
Επιδόσεις / Κατανάλωση Καυσίμου 
Τελική ταχύτηταΠάνω από 200 km/h
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h4.6 l
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h5.9 l
Τύπος καυσίμουΣούπερ αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 95 (RON)
Ηλεκτρικό Σύστημα 
ΕναλλάκτηςΤριφασικός εναλλάκτης 580 W
Μπαταρία12 V / 19 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης
Σύστημα μετάδοσης ισχύος 
ΣυμπλέκτηςΥγρός πολύδισκος συμπλέκτης
Κιβώτιο ταχυτήτωνΚιβώτιο 6 ταχυτήτων με ελικοειδή γρανάζια
Δευτερεύουσα μετάδοσηΆξονας μετάδοσης
Πλαίσιο / φρένα 
ΠλαίσιοΤύπου γέφυρας, από χυτό αλουμίνιο, στηριγμένο πάνω στον κινητήρα
Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχούBMW Motorrad Duolever, κεντρικό ελατήριο
Ανάρτηση / θέση πίσω τροχούBMW Motorrad Paralever
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω125mm /135 mm
Μεταξόνιο1,618 mm
Ίχνος108.4 mm
Γωνία τιμονιού62.2°
ΖάντεςΖάντες από χυτό αλουμίνιο
Ζάντα, εμπρός3,50 x 17"
Ζάντα, πίσω6.00 x 17"
Ελαστικό, εμπρός120/70 ZR 17
Ελαστικό, πίσω190/55 ZR 17
Φρένο, εμπρόςΔιπλό δισκόφρενο, διάμετρος 320 mm, σταθερές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων
Φρένο, πίσωΜονό δισκόφρενο, διάμετρος 320 mm, δαγκάνα δύο εμβόλων
ABSBMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο)
Διαστάσεις / βάρη 
Μήκος2,489mm
Πλάτος (με καθρέπτες)1,000 mm
Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες)1,465 mm
Ύψος σέλας, βάρος κενό750 mm 
Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, βάρος κενό1,720 mm
Βάρος άνευ φορτίου, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ 1)348 kg
Βάρος με άδεια δοχεία 2)321 kg
Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος560 kg
Ωφέλιμο φορτίο (με τον βασικό εξοπλισμό)212 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ26,5 l
Ρεζέρβαπερίπου 4 l
  • Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)
  • 1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας
  • 2) Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά.

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

  • BMW Motorrad
  • K 1600 GTL

  • 27.300,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

Επιθυμώ περισσότερες πληροφορίες...

*  Τιμή βασικής έκδοσης. Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τα τέλη κυκλοφορίας.
* * Ο τιμοκατάλογος ενδέχεται να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση.

Ετικέτες: 1600, GTL, Tour, BMW, Motorrad