K 1600 GT Roadster

Gran Turismo. Ταξίδι με κορυφαίο στυλ. Πράγμα που σημαίνει συνδυασμός δυναμικών επιδόσεων και άνεσης – αλλά και μετατροπή της απόστασης σε ελεύθερο χώρο. Το όραμα της BMW Motorrad ήταν η ουσία αυτής της φιλοσοφίας – η απόλυτη αίσθηση του Gran Turismo. Το όραμα αυτό απέκτησε πλέον "σάρκα και οστά" με τη νέα K 1600 GT.

 

Οι εξακύλινδροι σε σειρά κινητήρες της BMW είναι θρυλικοί. Ένας μύθος, που γίνεται πραγματικότητα για μία ακόμα φορά στην K 1600 GT – αυτήν τη φορά, όμως, με πιο compact διαστάσεις από ποτέ άλλοτε. Κυβισμός 1.649 cc, ισχύς 118 kW (160 ίπποι) και μέγιστη ροπή 175 Nm. Ακόμα και τα νούμερα είναι εντυπωσιακά. Αλλά η οδηγική εμπειρία είναι ακόμα πιο συναρπαστική. Ο εγκάρσια τοποθετημένος κινητήρας αποδίδει ένα άνευ προηγουμένου επίπεδο δυναμικών επιδόσεων, ενώ ταυτόχρονα ξεχωρίζει για την ομαλή, πολιτισμένη λειτουργία του.

 

Εάν ο αναβάτης έχει διάθεση για επίδειξη ή για σπορ εξορμήσεις, ο κινητήρας προσφέρει απλόχερα ένα "ξέσπασμα" ταχύτητας, ακόμα και στο χαμηλό εύρος στροφών, και βρίσκεται στο στοιχείο του στις γρήγορες ευθείες. Πάνω από το 70% της μέγιστης ροπής είναι διαθέσιμο από τις 1.500 σ.α.λ. κιόλας.

 

Και μπορεί τα αποθέματα ισχύος αυτής της μοτοσικλέτας να είναι τεράστια, οι διαστάσεις της, ωστόσο, είναι μειωμένες. Με βάρος λιγότερο από 103 kg και πλάτος 555 mm, ποτέ άλλοτε μια μηχανή μεγάλου κυβισμού με εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα δεν ήταν τόσο compact. Για κορυφαίο έλεγχο και μεγαλύτερη ελευθερία κλήσεων. Και ολοκαίνουρια αίσθηση μοτοσικλέτας touring.

 

Για καλύτερη ορατότητα κατά την είσοδο στις στροφές, η GT παρουσιάζει μια παγκόσμια πρεμιέρα για μοτοσικλέτες: τον προαιρετικό προσαρμοζόμενο προβολέα, ο οποίος όχι μόνο προσθέτει στο ιδιαίτερα ξεχωριστό στιλ, αλλά ενισχύει και την ενεργητική ασφάλεια της μοτοσικλέτας. Το όραμα έγινε πραγματικότητα.

Η K 1600 GT. UNSTOPPABLE TOUR.

Κινητήρας 
ΤύποςΕλαιοϋδρόψυκτος, τετράχρονος, εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο
Διάμετρος x Διαδρομή72 mm x 67,5 mm
Κυβισμός1.649 cc
Μέγιστη ισχύς118 kW στις 7.750 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή175 Nm στις 5.250 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης12,2 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήραΗλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός
Διαχείριση καυσαερίωνΤριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3
Επιδόσεις / Κατανάλωση Καυσίμου 
Τελική ταχύτηταΠάνω από 200 km/h
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h4.5 l
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h5.7 l
Τύπος καυσίμουΣούπερ αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 95 (RON)
Ηλεκτρικό Σύστημα 
ΕναλλάκτηςΤριφασικός εναλλάκτης 580 W
Μπαταρία12 V / 19 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης
Σύστημα μετάδοσης ισχύος 
ΣυμπλέκτηςΥγρός πολύδισκος συμπλέκτης
Κιβώτιο ταχυτήτωνΚιβώτιο 6 ταχυτήτων με ελικοειδή γρανάζια
Δευτερεύουσα μετάδοσηΆξονας μετάδοσης
Πλαίσιο / φρένα 
ΠλαίσιοΤύπου γέφυρας, από χυτό αλουμίνιο, στηριγμένο πάνω στον κινητήρα
Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχούBMW Motorrad Duolever, κεντρικό ελατήριο
Ανάρτηση / θέση πίσω τροχούBMW Motorrad Paralever
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω125mm /135 mm
Μεταξόνιο1,618 mm
Ίχνος108.4 mm
Γωνία τιμονιού62.2°
ΖάντεςΖάντες από χυτό αλουμίνιο
Ζάντα, εμπρός3,50 x 17"
Ζάντα, πίσω6.00 x 17"
Ελαστικό, εμπρός120/70 ZR 17
Ελαστικό, πίσω190/55 ZR 17
Φρένο, εμπρόςΔιπλό δισκόφρενο, διάμετρος 320 mm, σταθερές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων
Φρένο, πίσωΜονό δισκόφρενο, διάμετρος 320 mm, δαγκάνα δύο εμβόλων
ABSBMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο)
Διαστάσεις / βάρη 
Μήκος2,324 mm
Πλάτος (με καθρέπτες)1,000 mm
Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες)1,440 mm
Ύψος σέλας, βάρος κενό810/830 mm
Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, βάρος κενό1,830/1,870 mm 
Βάρος άνευ φορτίου, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ 1)319 kg
Βάρος με άδεια δοχεία 2)295 kg
Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος540 kg
Ωφέλιμο φορτίο (με τον βασικό εξοπλισμό)209 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ24 l
Ρεζέρβαπερίπου 4 l
  • Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)
  • 1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας
  • 2) Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά.

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

*  Τιμή βασικής έκδοσης. Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τα τέλη κυκλοφορίας.

  • BMW Motorrad
  • K 1600 GT

  • 25.300,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

Επιθυμώ περισσότερες πληροφορίες...

Ετικέτες: 1600, Roadster, BMW, Motorrad