Gran Turismo. Ταξίδι με κορυφαίο στυλ. Πράγμα που σημαίνει συνδυασμός δυναμικών επιδόσεων και άνεσης – αλλά και μετατροπή της απόστασης σε ελεύθερο χώρο. Το όραμα της BMW Motorrad ήταν η ουσία αυτής της φιλοσοφίας – η απόλυτη αίσθηση του Gran Turismo. Το όραμα αυτό απέκτησε πλέον "σάρκα και οστά" με τη νέα K 1600 GT.
Οι εξακύλινδροι σε σειρά κινητήρες της BMW είναι θρυλικοί. Ένας μύθος, που γίνεται πραγματικότητα για μία ακόμα φορά στην K 1600 GT – αυτήν τη φορά, όμως, με πιο compact διαστάσεις από ποτέ άλλοτε. Κυβισμός 1.649 cc, ισχύς 118 kW (160 ίπποι) και μέγιστη ροπή 175 Nm. Ακόμα και τα νούμερα είναι εντυπωσιακά. Αλλά η οδηγική εμπειρία είναι ακόμα πιο συναρπαστική. Ο εγκάρσια τοποθετημένος κινητήρας αποδίδει ένα άνευ προηγουμένου επίπεδο δυναμικών επιδόσεων, ενώ ταυτόχρονα ξεχωρίζει για την ομαλή, πολιτισμένη λειτουργία του.
Εάν ο αναβάτης έχει διάθεση για επίδειξη ή για σπορ εξορμήσεις, ο κινητήρας προσφέρει απλόχερα ένα "ξέσπασμα" ταχύτητας, ακόμα και στο χαμηλό εύρος στροφών, και βρίσκεται στο στοιχείο του στις γρήγορες ευθείες. Πάνω από το 70% της μέγιστης ροπής είναι διαθέσιμο από τις 1.500 σ.α.λ. κιόλας.
Και μπορεί τα αποθέματα ισχύος αυτής της μοτοσικλέτας να είναι τεράστια, οι διαστάσεις της, ωστόσο, είναι μειωμένες. Με βάρος λιγότερο από 103 kg και πλάτος 555 mm, ποτέ άλλοτε μια μηχανή μεγάλου κυβισμού με εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα δεν ήταν τόσο compact. Για κορυφαίο έλεγχο και μεγαλύτερη ελευθερία κλήσεων. Και ολοκαίνουρια αίσθηση μοτοσικλέτας touring.
Για καλύτερη ορατότητα κατά την είσοδο στις στροφές, η GT παρουσιάζει μια παγκόσμια πρεμιέρα για μοτοσικλέτες: τον προαιρετικό προσαρμοζόμενο προβολέα, ο οποίος όχι μόνο προσθέτει στο ιδιαίτερα ξεχωριστό στιλ, αλλά ενισχύει και την ενεργητική ασφάλεια της μοτοσικλέτας. Το όραμα έγινε πραγματικότητα.
Η K 1600 GT. UNSTOPPABLE TOUR.
Κινητήρας | |
---|---|
Τύπος | Ελαιοϋδρόψυκτος, τετράχρονος, εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο |
Διάμετρος x Διαδρομή | 72 mm x 67,5 mm |
Κυβισμός | 1.649 cc |
Μέγιστη ισχύς | 118 kW στις 7.750 σ.α.λ. |
Μέγιστη ροπή | 175 Nm στις 5.250 σ.α.λ. |
Σχέση συμπίεσης | 12,2 : 1 |
Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα | Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός |
Διαχείριση καυσαερίων | Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3 |
Επιδόσεις / Κατανάλωση Καυσίμου | |
Τελική ταχύτητα | Πάνω από 200 km/h |
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h | 4.5 l |
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h | 5.7 l |
Τύπος καυσίμου | Σούπερ αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 95 (RON) |
Ηλεκτρικό Σύστημα | |
Εναλλάκτης | Τριφασικός εναλλάκτης 580 W |
Μπαταρία | 12 V / 19 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης |
Σύστημα μετάδοσης ισχύος | |
Συμπλέκτης | Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης |
Κιβώτιο ταχυτήτων | Κιβώτιο 6 ταχυτήτων με ελικοειδή γρανάζια |
Δευτερεύουσα μετάδοση | Άξονας μετάδοσης |
Πλαίσιο / φρένα | |
Πλαίσιο | Τύπου γέφυρας, από χυτό αλουμίνιο, στηριγμένο πάνω στον κινητήρα |
Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού | BMW Motorrad Duolever, κεντρικό ελατήριο |
Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού | BMW Motorrad Paralever |
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω | 125mm /135 mm |
Μεταξόνιο | 1,618 mm |
Ίχνος | 108.4 mm |
Γωνία τιμονιού | 62.2° |
Ζάντες | Ζάντες από χυτό αλουμίνιο |
Ζάντα, εμπρός | 3,50 x 17" |
Ζάντα, πίσω | 6.00 x 17" |
Ελαστικό, εμπρός | 120/70 ZR 17 |
Ελαστικό, πίσω | 190/55 ZR 17 |
Φρένο, εμπρός | Διπλό δισκόφρενο, διάμετρος 320 mm, σταθερές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων |
Φρένο, πίσω | Μονό δισκόφρενο, διάμετρος 320 mm, δαγκάνα δύο εμβόλων |
ABS | BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο) |
Διαστάσεις / βάρη | |
Μήκος | 2,324 mm |
Πλάτος (με καθρέπτες) | 1,000 mm |
Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες) | 1,440 mm |
Ύψος σέλας, βάρος κενό | 810/830 mm |
Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, βάρος κενό | 1,830/1,870 mm |
Βάρος άνευ φορτίου, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ 1) | 319 kg |
Βάρος με άδεια δοχεία 2) | 295 kg |
Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος | 540 kg |
Ωφέλιμο φορτίο (με τον βασικό εξοπλισμό) | 209 kg |
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 24 l |
Ρεζέρβα | περίπου 4 l |
- Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)
- 1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας
- 2) Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά.