K 1600 GT Roadster

Η BMW K 1600 GT.

ΛΑΤΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΕ ΔΥΟ ΤΡΟΧΟΥΣ.

Να είσαι στον δρόμο, να συγκεντρώνεις τα βλέμματα, να βιώνεις πολλές εμπειρίες, μια ξέγνοιαστη και ταυτόχρονα δυναμική οδηγική απόλαυση:  Έτσι φαίνεται ο κόσμος από τη σέλα της νέας BMW K 1600 GT. – Σου προσφέρει σήμερα ακόμα μεγαλύτερη υπεροχή και δυναμισμό με ακόμα περισσότερη άνεση ταξιδιού: Ο 6-κύλινδρος κινητήρας σειράς είναι ήδη σύμβολο για την απόδοση ισχύος του και την υποδειγματική λειτουργία του.  Εκτός από αυτό, είναι η πλέον κατάλληλη για μεγάλες αποστάσεις χάρη στην προστασία από τον αέρα και τις καιρικές συνθήκες που παρέχει και τον εξοπλισμό που διαθέτει ο οποίος σε προδιαθέτει να θέλεις να την οδηγήσεις αμέσως.   Και τα καινοτόμα βασικά χαρακτηριστικά της, όπως η υποβοήθηση όπισθεν (εργοστασιακός εξοπλισμός) ή  το έξυπνο σύστημα κλήσεων έκτακτης ανάγκης ECALL, ολοκληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο το συνολικό πακέτο. Με τον ιδανικό εξοπλισμό που προσφέρει η K 1600 GT δεν έχεις μόνο πολλά να απολαύσεις αλλά θα απολαμβάνεις να σε βλέπουν. Πράγματι θα τραβήξεις όλα τα βλέμματα στην στάθμευση αλλά και όσο βρίσκεσαι σε κίνηση.

Επίλεξε το στυλ σου.

Τρεις διαφορετικές εκδόσεις υποστηρίζουν και το δυναμικό γονίδιο αλλά και την άνετη πλευρά της K 1600 GT. Με αυτόν τον τρόπο, αναλογίες και συναισθήματα εκφράζονται τέλεια.

Απίστευτη Δυναμικότητα.

Δυναμικότητα και άνεση, αυτά τα χαρακτηριστικά της K 1600 GT αντανακλώνται επίσης στο σχεδιασμό: η μπροστινή ανάρτηση Duolever, ο προσαρμοζόμενος προβολέας xenon, ο ισχυρός 6-κύλινδρος κινητήρας και το πλαίσιο κάνουν την υψηλής ποιότητας συνολική εικόνα να ξεχωρίζει πραγματικά. Το εντελώς νέο μπροστινό μέρος και η πλαϊνή όψη είναι αθλητικά και έντονα σχηματισμένα και διασφαλίσουν σπορ, αεροδυναμική εμφάνιση. Ο 6-σε-2 σιγαστήρας αντανακλά τις δυνατότητες του 6-κύλινδρου κινητήρα τόσο οπτικά όσο και ακουστικά.

Η εξαιρετική εμφάνιση της K 1600 GT ενισχύεται ακόμη περισσότερο από την υψηλής ποιότητας βαφή: από πολύ διακριτική μέχρι σπορ δυναμική. Εσείς αποφασίζετε τι σας ταιριάζει.

Πρώτης κατηγορίας 6-κύλινδρη δύναμη.

Ένας θρύλος: ο εξακύλινδρος κινητήρας σειράς. Με αυτόν τον κινητήρα κάθε διαδρομή γίνεται απόλαυση. Με την υποδειγματική λειτουργία του και την απόδοση ισχύος του, εξασφαλίζει με αξιοπιστία την επιθυμητή δυναμικότητα. Οι 118 kW (160 PS) και η μέγιστη ροπή των 175 Nm αναπτύσσουν ασύγκριτη και αβίαστη δύναμη ώθησης. Έτσι το 70% της ροπής είναι διαθέσιμο ήδη από τις 1.500 σ.α.λ. Έτσι ακόμα και η παραμικρή κίνηση του χεριού δίνει στην K 1600 GT μια καλή δόση δυνατότητας ελέγχου στα ταξίδια: χαρακτηριστικά απόκρισης και ιδανικός χειρισμός. 

Εκτενής βασικός εξοπλισμός.

Τεχνολογικά στο υψηλότερο επίπεδο, ο βασικός εξοπλισμός της K 1600 GT δεν αφήνει να ζητήσεις τίποτα περισσότερο: ABS Pro, που εγγυάται ασφαλή πέδηση ακόμα και όταν είσαι σε στροφή, καινοτόμος xenon προβολέας και χειριστήριο πολλαπλών λειτουργιών είναι μερικά μόνο από τα τοποθετημένα πρόσθετα. Νέο στη βασική παραγωγή: το dynamic ESA. Το πλαίσιο αναγνωρίζει και ελέγχει τη δράση απόσβεσης, τον γυροσκοπικό αισθητήρα και τις μονάδες ελέγχου σε χιλιοστά του δευτερολέπτου. Με τον τρόπο αυτό, εξασφαλίζει τις καλύτερες ρυθμίσεις των αμορτισέρ σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Ακόμα και σε κλίση στις στροφές, επιτυγχάνεται άνετη απόσβεση που δεν μπορούσε να φανταστεί κανείς μέχρι τώρα και συνεπώς σταθερή συμπεριφορά οδήγησης.

Θέλεις και άλλα;

Τα πολυάριθμα προαιρετικά εξαρτήματα, όπως η οδήγηση χωρίς κλειδί Keyless Ride ή το κεντρικό κλείδωμα εξασφαλίζουν ακόμη περισσότερη άνεση, ασφάλεια και κατά συνέπεια ξένοιαστη οδήγηση με το πάτημα ενός κουμπιού.. Η BMW Motorrad είναι ο πρώτος κατασκευαστής μοτοσικλετών που προσφέρει το προαιρετικό σύστημα "Intelligent Emergency Call" (έξυπνη κλήση έκτακτης ανάγκης), παρέχοντας ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια. Η υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων Pro εξασφαλίζει ακόμα πιο άνετη και δυναμική εναλλαγή ταχυτήτων.

Εξοπλισμός

  • BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο)
  • DTC (Dynamic Traction Control - Δυναμικός Έλεγχος Πρόσφυσης)
  • Σύστημα ελέγχου ταχύτητας
  • Υποβοήθηση όπισθεν
  • Αβαθμίδωτη ρυθμιζόμενη ηλεκτρική ζελατίνα
  • Ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη
  • Θερμαινόμενα γκριπ και θερμαινόμενη σέλα
  • Σέλα δύο τμημάτων, ρυθμιζόμενο ύψος σέλας αναβάτη
  • Ενσωματωμένη κλειδαριά ανάφλεξης και τιμονιού
  • Σχάρα αποσκευών
  • Ενσωματωμένες πλαϊνές βαλίτσες, κάλυμμα βαλίτσας στο χρώμα της μοτοσικλέτας
  • Αποθηκευτικός χώρος με κλειδαριά και έγγραφα μοτοσικλέτας
  • Κεντρικό σταντ
  • ABS Pro, Dynamic ESA (Ηλεκτρονική Ανάρτηση) 

Ειδικά χαρακτηριστικά

  • Multi-Controller
  • Αυτοενισχυόμενος συμπλέκτης με χαμηλή απαιτούμενη δύναμη χειρισμού
  • 3 λειτουργίες οδήγησης: Rain, Road και Dynamic

Ηλεκτρικό σύστημα

  • Πίνακας οργάνων με τόνο χρωμίου και έμμεσο φωτισμό επιλογής
  • Δύο πρίζες
  • Δίαυλος CAN με σύστημα μονής γραμμής (Single Wire System, SWS)
  • Ηλεκτρονικό immobilizer
  • Διεπαφή διάγνωσης
  • Σύστημα φώτων προειδοποίησης, λευκά φλας LED και πίσω φως LED
  • Προβολείς Xenon
  • Προσαρμόσιμοι προβολείς
Κινητήρας  
Τύπος Ελαιοϋδρόψυκτος, τετράχρονος, εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο
Διάμετρος x Διαδρομή 72 mm x 67,5 mm
Κυβισμός 1.649 cc
Μέγιστη ισχύς 118 kW στις 7.750 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 175 Nm στις 5.250 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης 12,2 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός
Διαχείριση καυσαερίων Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3
Επιδόσεις / Κατανάλωση Καυσίμου  
Τελική ταχύτητα Πάνω από 200 km/h
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h 4.5 l
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h 5.7 l
Τύπος καυσίμου Σούπερ αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 95 (RON)
Ηλεκτρικό Σύστημα  
Εναλλάκτης Τριφασικός εναλλάκτης 580 W
Μπαταρία 12 V / 19 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης
Σύστημα μετάδοσης ισχύος  
Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης
Κιβώτιο ταχυτήτων Κιβώτιο 6 ταχυτήτων με ελικοειδή γρανάζια
Δευτερεύουσα μετάδοση Άξονας μετάδοσης
Πλαίσιο / φρένα  
Πλαίσιο Τύπου γέφυρας, από χυτό αλουμίνιο, στηριγμένο πάνω στον κινητήρα
Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού BMW Motorrad Duolever, κεντρικό ελατήριο
Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού BMW Motorrad Paralever
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω 125mm /135 mm
Μεταξόνιο 1,618 mm
Ίχνος 108.4 mm
Γωνία τιμονιού 62.2°
Ζάντες Ζάντες από χυτό αλουμίνιο
Ζάντα, εμπρός 3,50 x 17"
Ζάντα, πίσω 6.00 x 17"
Ελαστικό, εμπρός 120/70 ZR 17
Ελαστικό, πίσω 190/55 ZR 17
Φρένο, εμπρός Διπλό δισκόφρενο, διάμετρος 320 mm, σταθερές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων
Φρένο, πίσω Μονό δισκόφρενο, διάμετρος 320 mm, δαγκάνα δύο εμβόλων
ABS BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο)
Διαστάσεις / βάρη  
Μήκος 2,324 mm
Πλάτος (με καθρέπτες) 1,000 mm
Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες) 1,440 mm
Ύψος σέλας, βάρος κενό 810/830 mm
Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, βάρος κενό 1,830/1,870 mm 
Βάρος άνευ φορτίου, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ 1) 319 kg
Βάρος με άδεια δοχεία 2) 295 kg
Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος 540 kg
Ωφέλιμο φορτίο (με τον βασικό εξοπλισμό) 209 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ 24 l
Ρεζέρβα περίπου 4 l
  • Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)
  • 1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας
  • 2) Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά.

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

  • BMW Motorrad Motorcycles
  • K 1600 GT

  • 27.740,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

ΑΓΟΡΑ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΩΡΑ

*  Τιμή βασικής έκδοσης. Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τα τέλη κυκλοφορίας.
* * Ο τιμοκατάλογος ενδέχεται να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση.

Ετικέτες: 1600, Roadster, BMW, Motorrad