K 1600 GT Roadster

Gran Turismo. Ταξίδι με κορυφαίο στυλ. Πράγμα που σημαίνει συνδυασμός δυναμικών επιδόσεων και άνεσης – αλλά και μετατροπή της απόστασης σε ελεύθερο χώρο. Το όραμα της BMW Motorrad ήταν η ουσία αυτής της φιλοσοφίας – η απόλυτη αίσθηση του Gran Turismo. Το όραμα αυτό απέκτησε πλέον "σάρκα και οστά" με τη νέα K 1600 GT.

 

Οι εξακύλινδροι σε σειρά κινητήρες της BMW είναι θρυλικοί. Ένας μύθος, που γίνεται πραγματικότητα για μία ακόμα φορά στην K 1600 GT – αυτήν τη φορά, όμως, με πιο compact διαστάσεις από ποτέ άλλοτε. Κυβισμός 1.649 cc, ισχύς 118 kW (160 ίπποι) και μέγιστη ροπή 175 Nm. Ακόμα και τα νούμερα είναι εντυπωσιακά. Αλλά η οδηγική εμπειρία είναι ακόμα πιο συναρπαστική. Ο εγκάρσια τοποθετημένος κινητήρας αποδίδει ένα άνευ προηγουμένου επίπεδο δυναμικών επιδόσεων, ενώ ταυτόχρονα ξεχωρίζει για την ομαλή, πολιτισμένη λειτουργία του.

 

Εάν ο αναβάτης έχει διάθεση για επίδειξη ή για σπορ εξορμήσεις, ο κινητήρας προσφέρει απλόχερα ένα "ξέσπασμα" ταχύτητας, ακόμα και στο χαμηλό εύρος στροφών, και βρίσκεται στο στοιχείο του στις γρήγορες ευθείες. Πάνω από το 70% της μέγιστης ροπής είναι διαθέσιμο από τις 1.500 σ.α.λ. κιόλας.

 

Και μπορεί τα αποθέματα ισχύος αυτής της μοτοσικλέτας να είναι τεράστια, οι διαστάσεις της, ωστόσο, είναι μειωμένες. Με βάρος λιγότερο από 103 kg και πλάτος 555 mm, ποτέ άλλοτε μια μηχανή μεγάλου κυβισμού με εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα δεν ήταν τόσο compact. Για κορυφαίο έλεγχο και μεγαλύτερη ελευθερία κλήσεων. Και ολοκαίνουρια αίσθηση μοτοσικλέτας touring.

 

Για καλύτερη ορατότητα κατά την είσοδο στις στροφές, η GT παρουσιάζει μια παγκόσμια πρεμιέρα για μοτοσικλέτες: τον προαιρετικό προσαρμοζόμενο προβολέα, ο οποίος όχι μόνο προσθέτει στο ιδιαίτερα ξεχωριστό στιλ, αλλά ενισχύει και την ενεργητική ασφάλεια της μοτοσικλέτας. Το όραμα έγινε πραγματικότητα.

Η K 1600 GT. UNSTOPPABLE TOUR.

Κινητήρας  
Τύπος Ελαιοϋδρόψυκτος, τετράχρονος, εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο
Διάμετρος x Διαδρομή 72 mm x 67,5 mm
Κυβισμός 1.649 cc
Μέγιστη ισχύς 118 kW στις 7.750 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 175 Nm στις 5.250 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης 12,2 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήρα Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός
Διαχείριση καυσαερίων Τριοδικός καταλυτικός μετατροπέας κλειστού βρόχου, προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-3
Επιδόσεις / Κατανάλωση Καυσίμου  
Τελική ταχύτητα Πάνω από 200 km/h
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h 4.5 l
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h 5.7 l
Τύπος καυσίμου Σούπερ αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 95 (RON)
Ηλεκτρικό Σύστημα  
Εναλλάκτης Τριφασικός εναλλάκτης 580 W
Μπαταρία 12 V / 19 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης
Σύστημα μετάδοσης ισχύος  
Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης
Κιβώτιο ταχυτήτων Κιβώτιο 6 ταχυτήτων με ελικοειδή γρανάζια
Δευτερεύουσα μετάδοση Άξονας μετάδοσης
Πλαίσιο / φρένα  
Πλαίσιο Τύπου γέφυρας, από χυτό αλουμίνιο, στηριγμένο πάνω στον κινητήρα
Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχού BMW Motorrad Duolever, κεντρικό ελατήριο
Ανάρτηση / θέση πίσω τροχού BMW Motorrad Paralever
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω 125mm /135 mm
Μεταξόνιο 1,618 mm
Ίχνος 108.4 mm
Γωνία τιμονιού 62.2°
Ζάντες Ζάντες από χυτό αλουμίνιο
Ζάντα, εμπρός 3,50 x 17"
Ζάντα, πίσω 6.00 x 17"
Ελαστικό, εμπρός 120/70 ZR 17
Ελαστικό, πίσω 190/55 ZR 17
Φρένο, εμπρός Διπλό δισκόφρενο, διάμετρος 320 mm, σταθερές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων
Φρένο, πίσω Μονό δισκόφρενο, διάμετρος 320 mm, δαγκάνα δύο εμβόλων
ABS BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο)
Διαστάσεις / βάρη  
Μήκος 2,324 mm
Πλάτος (με καθρέπτες) 1,000 mm
Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες) 1,440 mm
Ύψος σέλας, βάρος κενό 810/830 mm
Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, βάρος κενό 1,830/1,870 mm 
Βάρος άνευ φορτίου, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ 1) 319 kg
Βάρος με άδεια δοχεία 2) 295 kg
Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος 540 kg
Ωφέλιμο φορτίο (με τον βασικό εξοπλισμό) 209 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ 24 l
Ρεζέρβα περίπου 4 l
  • Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)
  • 1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας
  • 2) Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά.

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

Κωδικός Περιγραφή Τέλος
Ταξινόμησης
Προτεινόμενη Λιανική Τιμή  με Φόρους
0L11 R 18 2.781,40 € 26.490 €
134 Adaptive Headlight
Παραγγέλνεται σε συνδυασμό με το option 219
XX XX
17C Τάπα Ρεζερβουαρ με Κλειδαριά 8,04 € 70 €
202 Φώτα Ημέρας LED
Παραγγέλνεται σε συνδυασμό με το option 219
XX XX
204 Hill Start Control 16,09 € 130 €
219 Εμπρός Φανάρι Pro 62,74 € 500 €
35A Chrome Design
Παραγγέλνεται σε συνδυασμό με το option 47B
XX XX
35B Διπλή λευκή λωρίδα στο ρεζερβουάρ και  στο πίσω φτερό
Παραγγέλνεται σε συνδυασμό με το option 47B
XX XX
519 Θερμαινόμενα Grips 35,39 € 280 €
5AA Όπισθεν 156,05 € 1.200 €
5AB Control Brake Light XX XX
603 Συναγερμός 37,81 € 300 €
413 Κιτ Συνεπιβάτη
Δεν συνδυάζεται με τα option 610 & 778
40,22 € 320 €
ND2 Χρέωση Χρώματος: Black Storm metallic XX XX
47B Ειδική Έκδοση
Παραγγέλνεται σε συνδυασμό με το option ND2
XX XX
778 Σέλα Ψηλή 40,22 € 320 €
610 Σέλα Ψηλή XX XX
  • BMW Motorrad Motorcycles
  • K 1600 GT

  • 26.500,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

ΑΓΟΡΑ / ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΩΡΑ

*  Τιμή βασικής έκδοσης. Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τα τέλη κυκλοφορίας.
* * Ο τιμοκατάλογος ενδέχεται να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση.

Ετικέτες: 1600, Roadster, BMW, Motorrad