F 800 GT Roadster

"Κατακτήστε" το δρόμο – το ταξίδι αρχίζει. Η νέα, δυναμικά σχεδιασμένη F 800 GT προσφέρει εντυπωσιακά δυναμικές επιδόσεις σε κάθε διαδρομή, όπου κι αν την οδηγήσετε – από ειδυλλιακές λεωφόρους μέχρι αλπικά περάσματα με πολλές στροφές ή ατέλειωτους αυτοκινητόδρομους.

Με ένα απλό γύρισμα του γκαζιού και με ισχύ 90 ίππους, μπορείτε πια να αφήσετε πίσω σας για τα καλά τη ρουτίνα της καθημερινότητας. Ο υδρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας, κυβισμού 798 cc, προσφέρει εξαιρετικά δυναμικές επιδόσεις σε κάθε σας διαδρομή, επιτυγχάνοντας κορυφαία απόδοση της ισχύος χάρη στο σύστημα μετάδοσης κίνησης με οδοντωτό ιμάντα χαμηλών απαιτήσεων συντήρησης. Το αυξημένο σε μήκος ψαλίδι του πίσω τροχού και η πιο σφικτή ανάρτηση εξασφαλίζουν υψηλό επίπεδο οδηγικής ευστάθειας, που, με τη σειρά του, σας εγγυάται μια μοναδική εμπειρία οδήγησης. Χωρίς σκαμπανεβάσματα.

Εκτός από ασυμβίβαστη οδηγική απόλαυση, όμως, αυτή η μοτοσικλέτα σας προσφέρει επίσης τέλειο έλεγχο και κορυφαία άνεση. Στην F 800 GT, για όλα αυτά φροντίζουν η ανάρτηση και οι τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις ύψους της σέλας, παρέχοντας την ιδανική εργονομία για κάθε αναβάτη ανεξαρτήτως σωματότυπου. Επιπλέον, μπορεί να χρησιμοποιηθεί το προαιρετικό σύστημα ESA (Ηλεκτρονική Ρύθμιση Ανάρτησης) για τη ρύθμιση του σταδίου επαναφοράς του πίσω ελατηρίου ανάλογα με τις συνθήκες δρόμου, με το πάτημα ενός κουμπιού.

Η ασφάλεια είναι ο καλύτερος σύντροφος σε κάθε ταξίδι. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, η GT υποστηρίζει κάθε ελιγμό φρεναρίσματος με το σύστημα ABS δύο καναλιών, που περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό της – πρόκειται για το πιο εξελιγμένο σύστημα που διατίθεται σε μοτοσικλέτα μεσαίου κυβισμού. Επιπλέον, για όλους όσους επιζητούν ακόμα υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας, το προαιρετικό σύστημα ASC παρέχει πρόσθετη υποστήριξη.

Αυτό που απομένει τώρα, λοιπόν, είναι να ετοιμαστείτε και να βάλετε εμπρός! Τίποτα πια δεν μπορεί να σας εμποδίσει να ξεκινήσετε ένα ταξίδι που θα σας μείνει αξέχαστο.

Τυπική GT. Ασταμάτητο ταξίδι.

Κινητήρας 
ΤύποςΥδρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, τετράχρονος κινητήρας, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, ξηρό κάρτερ λαδιού
Διάμετρος x Διαδρομή82 mm x 75.6 mm
Κυβισμός798 cc
Μέγιστη ισχύς66 kW (90 hp) στις 8.000 σ.α.λ. (δυνατότητα μείωσης ισχύος 35 kW (48 hp) στις 6.750 σ.α.λ.)
Μέγιστη ροπή86 Nm στις 5.800 σ.α.λ. 
(με μείωση ροπής: 69 Nm στις 3,500 σ.α.λ)
Σχέση συμπίεσης12.0 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήραΗλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός
Προδιαγραφές εκπομπών ρύπωνEU-4
Επιδόσεις / Κατανάλωση Καυσίμου 
Τελική ταχύτηταΠάνω από 200 km/h
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 90 km/h3.4 l
Κατανάλωση καυσίμου ανά 100 km με σταθερή ταχύτητα 120 km/h4.3 l
Τύπος καυσίμουΣούπερ αμόλυβδη βενζίνη, ελάχιστος αριθμός οκτανίων 95 (RON)
Ηλεκτρικό Σύστημα 
ΕναλλάκτηςΤριφασικός εναλλάκτης 400 W
Μπαταρία12 V / 12 Ah, χωρίς απαιτήσεις συντήρησης
Σύστημα μετάδοσης ισχύος 
ΣυμπλέκτηςΥγρός πολύδισκος συμπλέκτης, μηχανικής λειτουργίας
Κιβώτιο ταχυτήτων6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής, ενσωματωμένο στο στροφαλοθάλαμο
Δευτερεύουσα μετάδοσηΣύστημα κίνηση με ιμάντα και αποσβεστήρα κραδασμών
Πλαίσιο / φρένα 
ΠλαίσιοΠλαίσιο τύπου γέφυρας, από χυτό αλουμίνιο, στηριγμένο επάνω στον κινητήρα
Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχούΤηλεσκοπικό πιρούνι, Ø 43 mm
Ανάρτηση / θέση πίσω τροχούΜονό ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο με έκκεντρη ρύθμιση για τον πίσω άξονα, κεντρικό ελατήριο, ρύθμιση προφόρτισης (συνεχώς μεταβαλλόμενη) ελατηρίου με ροζέτα / υδραυλικά, ρύθμιση επαναφοράς
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω125 mm / 125 mm
Μεταξόνιο1,510 mm
Ίχνος115.7 mm
Γωνία τιμονιού64.2°
ΖάντεςΖάντες από χυτό αλουμίνιο
Ζάντα, εμπρός3,50 x 17"
Ζάντα, πίσω5,50 x 17"
Ελαστικό, εμπρός120/70 ZR 17
Ελαστικό, πίσω180/55 ZR 17
Φρένο, εμπρόςΔιπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 320 mm, σταθερές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων
Φρένο, πίσωΜονός δίσκος, διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλου
ABSBMW Motorrad ABS
Διαστάσεις / βάρη 
Μήκος2,156 mm
Πλάτος (με καθρέπτες)905 mm
Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες)1,248 mm
Ύψος σέλας, βάρος κενό800 mm 
Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, βάρος κενό1,835 mm 
Βάρος άνευ φορτίου, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ 1)213 kg
Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος420 kg
Ωφέλιμο φορτίο (με τον βασικό εξοπλισμό)207 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ15 l
ΡεζέρβαΠερίπου 3 l
  • Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)
  • 1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

*  Τιμή βασικής έκδοσης. Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τα τέλη κυκλοφορίας.

  • BMW Motorrad
  • F 800 GT

  • 11.500,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

Επιθυμώ περισσότερες πληροφορίες...

Ετικέτες: 800, Roadster, BMW, Motorrad