BMW R 1200 GS Adventure

R 1200 GS. Η απόλυτη κυρίαρχος συναντά την πρόοδο. Η τελειότητα συναντά το πάθος.

Η R 1200 GS είναι Η GS. Ίδρυσε το τμήμα των μοτοσικλετών διπλής χρήσης - και εξακολουθεί να ηγείται με αυτοπεποίθηση μέχρι και σήμερα.
Η ποικιλομορφία - δρόμοι, επαρχία, πόλη, ύπαιθρος, άνεση, επιδόσεις - σε συνδυασμό με την θρυλική αξιοπιστία και την εμπειρία για πάνω από 36 χρόνια στην ανάπτυξη της GS, οδήγησαν στη δημιουργία μιας μοτοσικλέτας που τολμά, αφήνοντας πίσω της κάθε ανταγωνισμό. Αμέτρητοι θρίαμβοι σε δοκιμές και βραβεία σε τεχνικά περιοδικά αποτελούν εντυπωσιακή απόδειξη γι' αυτό. Και φυσικά δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως «η GS» είναι η κορυφαία σε πωλήσεις μοτοσικλέτα άνω των 600 cc - σε όλο τον κόσμο.
Το νέο μοντέλο πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα: τόσο από άποψη καταλληλότητας για μακρινά ταξίδια, όσο και των off-road επιδόσεων του. Περισσότερη άνεση, περισσότερη δυναμική και περισσότερη διασκέδαση.

Ο κινητήρας - απερίγραπτος.

Ο δικύλινδρος boxer κινητήρας με 125 HP, έχει δοκιμαστεί και αποδείξει τις ικανότητες του κάτω από έντονες συνθήκες ξανά και ξανά.
Είναι αποτελεσματικός με πολύ υψηλή ροπή - για αισθητή οδηγική απόλαυση σε οποιαδήποτε κατάσταση. Και όμως ο boxer δεν είναι θρυλικός μόνο για την αξιοπιστία του. Είναι επίσης εξαιρετικά καλοφτιαγμένος. Ο υγρός συμπλέκτης με λειτουργία anti-hopping και η ηλεκτρική πεταλούδα γκαζιού σε οδηγούν στην απόλυτη επιτάχυνση. Γιατί δεν την δοκιμάζεις με ένα test ride;

Ο χειρισμός - ασύγκριτος.

Το κυρίως πλαίσιο με τον κινητήρα ως υποστηρικτικό στοιχείο εξασφαλίζουν χαμηλό κέντρο βάρους, διευκολύνουν τον χειρισμό στις στροφές, ενώ την ίδια στιγμή διατηρούν σταθερή τη μοτοσικλέτα. Τα Paralever και Telelever στοιχεία της ανάρτησης ενισχύουν μια απόλυτα συντονισμένη απόσβεση σε κάθε έδαφος.
Και με τα νέα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, όπως την ανασχεδιασμένη ESA (Ηλεκτρονική Ρύθμιση Ανάρτησης), η R 1200 GS αποτελεί και πάλι σημείο αναφοράς για την οδηγική απόλαυση με το πάτημα ενός κουμπιού.

Τα Rain και Road Riding Modes καθώς και ο Αυτόματος Έλεγχος Ευστάθειας (ASC) είναι στο βασικό εξοπλισμό, ώστε να προσαρμόζουν κατάλληλα τη μοτοσικλέτα για να ταιριάζει απόλυτα στις περιστάσεις.
Το προαιρετικό Riding Mode Pro παρέχει ακόμα περισσότερες δυνατότητες για την προσαρμογή του χειρισμού σύμφωνα με το προσωπικό σου στυλ οδήγησης (π.χ. Enduro και Dynamic). Το Hill Start Control καθιστά ευκολότερη την εκκίνηση ενώ βρίσκεσαι σε πλαγιά και η Ένδειξη Πίεσης Ελαστικών (RDC), η οποία επίσης παρεμβαίνει σε αντίστοιχη περίπτωση, εξασφαλίζει ασφάλεια και δυναμική οδήγηση.
Το ABS Pro βοηθά επίσης στις στροφές για την σταδιακή λειτουργία των φρένων, αποφεύγοντας τις επικίνδυνες καταστάσεις. Τα δυναμικά φώτα των φρένων προειδοποιούν την κυκλοφορία πίσω σου σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος.

Εξατομίκευση - αναντικατάστατη.

Κάποια πράγματα παραμένουν πάντα ίδια: είναι ισχυρή, δυναμική και με δικό της χαρακτήρα. Νέοι χρωματικοί συνδυασμοί και υψηλής ποιότητας επιφάνειες απογειώνουν τον εντυπωσιακό GS σχεδιασμό.
Αλλά είτε πρόκειται για κομψά διακοσμημένο ρεζερβουάρ, φτερό προστασίας του εμπρός τροχού, GS σχεδιασμό ή νέο πλαίσιο και χρώματα - η R 1200 GS δεν ήταν ποτέ τόσο ξεχωριστή.
Ακόμα και τα styles είναι νέα. Το Exclusive style προσθέτει οπτικά highlights και τραβάει τη προσοχή σε μια γεμάτη αυτοπεποίθηση εμφάνιση και οδήγηση με υψηλής ποιότητας υλικά και λεπτομέρειες.
Το Rallye style κάνει ακριβώς όσα υπόσχεται, και οι φιλόδοξοι off-road αναβάτες σίγουρα αξιοποιούν την αγορά τους.
Επιπλέον, υπάρχει μία μεγάλη γκάμα προαιρετικών αξεσουάρ, συμπεριλαμβανομένων Keyless Ride, χρήσιμων off-road αξεσουάρ, ακόμα και συστημάτων αποσκευών - για να ρυθμίσεις κατάλληλα τη GS σύμφωνα με τις δικές σου προτιμήσεις.

Κινητήρας 
ΤύποςΑεροϋδρόψυκτος τετράχρονος δικύλινδρος επίπεδος κινητήρας, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, ένας άξονας εξισορρόπησης
Διάμετρος x Διαδρομή101 mm x 73 mm
Κυβισμός1,170 cc
Μέγιστη ισχύς92 kW (125 ίπποι) στις 7.750 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή125 Nm στις 6.500 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης12.5 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου / διαχείριση κινητήραΗλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός
Διαχείριση καυσαερίωνΡυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης, προδιαγραφές εκπομπής ρύπων EU-4
Επιδόσεις / Κατανάλωση Καυσίμου 
Τελική ταχύτηταπάνω από 200 km/h
Κατανάλωση ανά 100 km κατά WMTC4,96 l
Τύπος καυσίμουΣούπερ αμόλυβδη βενζίνη, αριθμός οκτανίων 95 (RON)
Ηλεκτρικό Σύστημα 
ΕναλλάκτηςΤριφασικός εναλλάκτης 510 W (ονομαστική ισχύς)
Μπαταρία12 V / 11,8 Ah, χωρίς απαιτήσεις συντήρησης 
Σύστημα μετάδοσης ισχύος 
ΣυμπλέκτηςΥγρού τύπου, με υδραυλική λειτουργία
Κιβώτιο ταχυτήτων6 σχέσεων συνεχούς εμπλοκής με ελικοειδή γρανάζια
Δευτερεύουσα μετάδοσηΜε άξονα μετάδοσης
Πλαίσιο / φρένα 
ΠλαίσιοΠλαίσιο δύο τμημάτων, εμπρόσθιο και βιδωτό πίσω υποπλαίσιο, κινητήρας ως φέρον στοιχείο
Ανάρτηση / θέση μπροστινού τροχούBMW Motorrad Telelever, ράβδος διαμέτρου 37 mm, κεντρικό ελατήριο
Ανάρτηση / θέση πίσω τροχούΑλουμινένιο μονό ψαλίδι με BMW Motorrad Paralever. Ελατήριο WAD (απόσβεση ανάλογα με τη διαδρομή), υδραυλικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση (συνεχώς μεταβαλλόμενη) από τη ροζέτα, ρυθμιζόμενη επαναφορά από ροζέτα
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά/πίσω190 mm / 200 mm
Μεταξόνιο1.507 mm
Ίχνος99.6 mm
Γωνία τιμονιού64.5°
ΖάντεςΖάντες από χυτό αλουμίνιο
Ζάντα, εμπρός3,00 x 19"
Ζάντα, πίσω4,50 x 17"
Ελαστικό, εμπρός120/70 R 19 
Ελαστικό, πίσω170/60 R 17
Φρένο, εμπρόςΔιπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 305 mm, δαγκάνες τεσσάρων ακτινικών εμβόλων
Φρένο, πίσωΜονός δίσκος διαμέτρου 276 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
ABSBMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο), μπορεί να απενεργοποιηθεί
Διαστάσεις / βάρη 
Μήκος2.207 mm
Πλάτος (με καθρέπτες)952,5 mm
Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες)1.412 mm
Ύψος σέλας, βάρος κενό850 / 870 mm (Χαμηλωμένη ανάρτηση* 800 / 820 mm) * ΠΕ
Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, βάρος κενό1.870 / 1.910 mm (Χαμηλή σέλα* 1.750 / 1.790 mm) * ΠΕ
Βάρος άνευ φορτίου, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ 1)244 kg
Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος460 kg
Ωφέλιμο φορτίο (με τον βασικό εξοπλισμό)216 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ20 l 
Ρεζέρβαπερίπου 4 l
  • Τα τεχνικά στοιχεία αναφέρονται στο κενό βάρος (DIN)
  • 1) Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!
    Κακή           Καλή

  • BMW Motorrad
  • BMW R 1200 GS

  • 16.800,00€

Διαθέσιμες Επιλογές

Επιθυμώ περισσότερες πληροφορίες...

*  Τιμή βασικής έκδοσης. Δεν περιλαμβάνονται τα έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τα τέλη κυκλοφορίας.
* * Ο τιμοκατάλογος ενδέχεται να αλλάξει χωρίς προειδοποίηση.

 

Ετικέτες: BMW, 1200, Adventure, Motorrad